Flytt pågår

Igår var det dagen D. Lägenheten skulle tömmas och städas. Drog en djup suck när jag vaknade.

Fick iaf hjälp av mami, och tur var väl det. Hon gjorde det mesta faktiskt ;P

Dock höll hon på att bli galen på mig. Jag slängde grejer för många tusenlappar. Kläder (en del som aldrig var använda), skor, smink, löshår, porslin som var helt nytt och inte ens uppackat från kartongen, min dvd-spelare..och så skulle jag slänga min micro, men då sa hon STOPP! eftersom den bara är nån månad gammal och ser helt ny ut. Men varför ska jag spara den? Henke har ju micro. Och så ville jag slänga min vardagsrumsmatta också, men det fick jag inte heller. Lite less jag blev.

Fick iaf kört alla grejer till Näsbyn. Och lite svårt det var att bära sängen upp för alla trappor då. Henke är ju typ en halvmeter längre än mig så det vart lite tokigt ;P

Måttligt less man blev på allt små tjaffs som man samlar på sig. Orkade inte rensa allt, slängde bara ner det i kartonger och kassar.

Men man hittade även massa grejer man haft borta. Och pengar hitta jag också ;P

Strax efter 23-tiden for jag från leggan. Bara dammsuga och skura som behövs nu, men det skulle mami göra idag. Dom ska ju besikta lägenheten kl 14. Hoppas verkligen att dom inte har något att klaga på.

Var helt slut när jag kom till Uggle. Det är jobbigt att flytta. Och ont i fötterna hade jag. Fick ju mina Lacoste i fredags, och givetvis var dom lite för småa. Men har iaf gått med dom för att dom ska töjas ut lite.

Var riktigt skönt att ta sig en dusch och gå och lägga sig. Men var sjukt trött imorse. Och jag kände mig riktigt jävla ful. Håret stod åt alla håll, hade ingen plattång. Vet inte vart fasen mamma satt den.

Händerna känns som sandpapper när man hållt på med svinto och sånt skit hela dagen igår. Och jag gillar INTE den känslan.

Idag ska Frida och Henke köra sina grejer till leggan. Vilket kaos det kommer vara ;P Tur att dom båda slutar vid 14-tiden så dom hinner ställa iordning lite innan jag slutar. Men jag LÄNGTAR efter att få börja inreda ;D

Nej nu måste jag gå och dricka vatten, håller på att avlida av törst.

Vad tycks förresten?

 

Sneaky Steve -  1099 Kr

I love them! ;)

 PUBLICERAT »  2009-03-30 @ 09:57:07 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0