Sjukstuga

När jag hade legat i sängen i ungefär en timme igår så började jag få svinigt ont i övre delen av magen. Det blev bara värre och värre och tillslut låg jag och skaka och frös och grät för att det gjorde så ont.

Vid 5 kände jag hur magen vände sig ut och in och jag rusade in på toan och spydde. Efteråt la jag mig i sängen och tänkte att nu kanske värken går över.

Men icket. Vid 7-tiden var det dags igen. Då hann jag dessvärre inte till toan, utan allt kom på golvet i hallen och i badrummet. Mina kläder som låg på golvet där inne vart ju dränkta av mitt maginnehåll. Det var INTE mysigt!

Det första jag tänkte när jag kände att det var på väg var att jag inte fick spy på datorn som låg på golvet nedanför sängen. Sen tänkte jag att det var jävligt tur att jag inte stannade i Luleå igår och sov där. Det hade ju varit en aning pinsamt!

Detta var väl ett fräscht inlägg? Haha

Får återkomma när jag mår bättre. Då ska jag även dra en vinnare av presentkortet.


Ciaaao!


(Och nej, jag är inte gravid!)
 PUBLICERAT »  2009-06-30 @ 13:19:55 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Annas tävlingsblogg

Vem vann presentkortet?

2009-07-13 @ 12:46:46
URL: http://molnboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0