Oväder som heter duga

Helt sjukt hur det regnade för nån timme sen. Det liksom vräkte ner. Och det small och blixtrade så högt så Sandra skrek rakt ut haha. Strömmen gick och telefonen dog. Typiskt.

Så jag hade inget att göra på typ två timmar. Så vad gör man då? Jo, man shoppar (och pratar med baby).

Åter igen fick Lyko ett besök av mig.

Den här gången blev det:


Bed Head After Party



"Lätt creme som ger ditt hår fantastisk glans! Kontrollerar flygiga testar och gör håret silkesmjukt."


Pris: 249 kr



Bed Head Girl Toys




"Lätt silkesserum för att ge extra glans åt ditt hår."

Pris: 219 kr

Och givetvis är det Tigi, det är det enda jag köper till mitt hår!

 PUBLICERAT »  2009-06-03 @ 15:13:27 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0