Jag har tråkigt

Ditt äldsta hångel? - Han var nog 27, och jag 22.
Hur många har du varit riktigt kär i? -  3 st.
Vad tycker du om kärlek? - Det är väl underbart, men kan ju också vara väldigt "smärtsamt".
När kramade du någon sist? - Igår.
Saknar du någon speciell person? - Ja, det gör jag.
Har du svårt för att bli kär? - Har nog lätt för att bli förälskad, men svårt för att bli riktigt kär.
När kysste/hånglade du med någon sist? - Igår .
Ångrar du det? - Nej.
Är du singel? - Nej.
När fick du senast en komplimang? - Idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? - Nej.


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: Nej, inte vad jag kommer ihåg iaf.
Hånglat med fler än 5 pers: Ja.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja.
Gjort något riktigt dumt? - Vem har inte det?
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja.
Varit nykter på nyårsafton? - Ja.
Åkt ambulans? - 4 ggr tror jag.
Gjort nåt olagligt? - Ja.
Blivit polisanmäld? - Motanmäld.
Fått din mamma att gråta? - Hmm, vet inte riktigt.
Slagit ner någon? - Gillade att slåss när jag var ung och dum. 
Skämts över dina föräldrar? - Ja, många ggr.
Skämts över dig själv? - Ännu fler ggr.
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Skulle inte säga det om jag inte menade det.
Tar du droger? - Kommer aldrig ske.
Dricker du? - Alkohol? Inte ofta.
Vilka kläder sover du i? - Beror på.
Vad hatar du verkligen? Svek. Och folk som gör illa barn och djur.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Ola? ;P
Är du ensam nu? - Ja.
Vill du gifta dig? - Om någon jag tyckte jätte mycket om skulle fria så skulle jag säga ja, men det är inte super viktigt för mig att få gifta sig.
Vill du ha barn? - Ja.

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? -
Janne.
Såg dig gråta? - Mitt ex tror jag.
Fick dig att gråta? - Länsstyrelsen.
Du delade en cigg med? - Min syster kanske.
Du gick på bio med? - Jimmy och Helena tror jag. 
Skällde på dig? - Min far.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Ja.
Köpt någonting? - Ja.
Sjungit? - Nej.
Saknat någon? - Ja.
 PUBLICERAT »  2009-06-21 @ 19:25:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0