Jag <3 Steve Madden

Förra veckan gick jag in på Brandos och skulle kika lite på skor eftersom jag inte hade något att göra.

Klickade in på dom märken jag alltid kollar efter, dvs Steve Madden, Ed Hardy och Lacoste.

Då såg jag dessa skönheter från Steve Madden



Utan att tänka mig för så beställde jag dom. Dagen efter ångrade jag mig, eftersom jag då tänkte att dom kanske inte var så jävla snygga ändå. Och dom kostar ju ändå 1100 kr. Rätt mycket pengar för ett par high heels. Så jag tänkte att jag skickar tillbaka dom när dom kommer.

Och idag kom dom. Och när jag öppnade paketet var det kärlek vid första ögonkastet. Dom var typ 100 ggr finare än på bilden ju. Och så jäkla sköna!!

Så nu kan jag ju bara inte skicka tillbaka dom. Jag MÅSTE ha dom.

Jag har ett sjukligt begär efter skor. Har massor med high heels som jag aldrig använt.

Men dessa ska jag minsann använda, och dom ska invigas på fredag ;)

 PUBLICERAT »  2009-06-02 @ 13:02:54 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0