090622

Idag är jag vansinnigt trött! Tog mig knappt upp ur sängen imorse.

Sovit riktigt dåligt inatt. Legat och vridit och vänt på mig och känt mig ensam. Usch vad jag saknar dig!

Fick kanske två timmars sömn. Vaknade upp och kände mig förkyld. Jag HATAR att vara förkyld. Jag har hellre magsjuka!

Innan jag la mig för att sova så kollade jag på Sjukhuset. Det har ju varit en del avsnitt om Victor som var 1 ½ år gammal och hade cancer. Alla dom avsnitten har varit riktigt jobbiga att kolla på, eftersom jag redan visste att han har dött i april.

Och när man vet att han inte lever längre, och ser avsnitten där läkarna står och säger till föräldrarna "Det ska nog gå bra det här. Han ska bli frisk" så känns allt så hopplöst.

Och igår såg jag avsnittet då man fick veta att han dött. Usch, det var så hemskt. Först fick man se hur han åkte omkring på sin lilla motorcykel, och mådde hur bra som helst. Och sen är han borta. Och även fast jag redan läst för länge sedan att han dött, så sprutade tårarna när jag såg avsnittet igår.

Jag kan inte föreställa mig hur det känns att förlora ett barn. Livet är orättvist!

HÄR kan ni läsa Victor's mammas blogg.


På torsdag kommer lönen, och då ska vi till IKEA. Ska bli skoj. Var ett tag sen jag var dit. Får försöka hålla fingrarna i styr och inte köpa allt för mycket. Flyttar ju om ca två månader, så det är väl inte så givande att köpa något till lägenheten jag bor i nu.


Idag är det sol och nästan helt molnfritt. Synd bara att det blåser ganska mycket. Inte för att det egentligen gör mig så mycket. Jag är ju ändå på jobbet. Och less är jag. Jag vill inte sitta här. Jag vill vara hemma och mysa med den jag älskar.

Ge mig semester NU!

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-06-22 @ 10:47:51 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Johan Svensson

Hej!



Tack för en grym blogg!



Vill tipsa dig om tävlingen på min blogg där du just nu kan vinna ursnygga klockor från Adidas Candy Collection! Vore kul om du vill delta på: http://hd.se/noje/nojesfaltet/



Ha en skön sommar!



Kram

2009-06-22 @ 20:54:46
URL: http://hd.se/noje/nojesfaltet
Postat av: Sandra:

hej gumamn. jag måste säga att jag har följt detta program jag också, sen start. jag hade nu missat flera programm i flera dagar så jag har inte hunnit blivit uppdaterad om viktor. usch vad hemskt. vilken mardröm :s

2009-06-23 @ 16:29:27
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0