090621

Då var midsommar över och snart är vintern här. Eller?

Åkte till Luleå på torsdag kväll. Och där har jag varit hela helgen. Dock var vi till Puling en sväng på midsommarafton och åt middag och sånt. Var himla trevligt :)

Vaknade inatt av att det gjorde ont som fan i mitt ena knä. Det hade typ låst sig, så jag hade väl legat konstigt. När jag rätade ut benet small det till och då var allt frid och fröjd igen och all smärta var som bortblåst.

Sen drömde jag konstiga drömmar. Drömde bl.a. att jag var någonstans och skulle göra abort. Mitt i allt kommer en gammal klasskompis från gymnasiet in där, och hon skulle också göra abort. Men ingen av oss vågade erkänna att det var därför vi var där, så vi kom med nå dåliga ursäkter om vad vi gjorde där. Sen var jag mitt i allt i farmors hus, och hade fått en son. Så jag vet inte riktigt vad som hände med aborten? Pojken var iaf född för tidigt och vad jätte liten. Jag höll honom i famnen och skulle gå till ica. Han hade bara en tröja på sig, men jag var då inte det minsta orolig om att han skulle frysa. När vi närmade oss ica så började han kräkas bröstmjölk. Och när man håller i bebisar så måste man ju hålla upp nacken, men jag höll honom nästan upp och ner för att han inte skulle kräkas på sin tröja. Ganska sjuk dröm, men han var iaf världens sötaste typ ;P

Sitter här och har jävligt tråkigt. Ångrar att jag åkte hem så tidigt från Luleå.

Har iaf fått gjort det jag skulle göra. Dvs hälsa på farmor och vikt all min tvätt. Sen har jag även varit hos pappa och ätit middag. Han bjöd på grillat, som vanligt.

Han är en hopplös människa. När jag sa att jag skulle köpa en Bmw vart han vansinnig och sa att dom är alldeles för dyra att äga. Sen gav jag förslag på en Volvo v40. Men det passade inte heller, för jag ska tydligen inte ha nån kombi. Idag gav jag förslag på en Audi A4. Men det var tydligen också fel. Jag frågade vad fan jag ska ha då. Då säger han att jag ska ha en Toyota Corolla -01, och att han betalar den om jag tar den. Det lustiga är att dom bilar jag velat att vi ska fara och kolla på kostar mellan 25,000 - 30,000. Och då har jag ju tänkt betala själv. Men den bilen han vill att jag ska ha kostar 50,000. Han får gärna ge mig 50,000, men jag tänker då inte ha nån jävla Toyota. Jag frågade om han vill att jag skämmas, och då svara han "det är en jätte snygg bil ju!". Vi har tydligen inte samma smak.

Och han måste ju godkänna mitt bilköp eftersom bilen måste stå i hans namn. Annars blir det så dyrt att försäkra den.

Nåja, nog om det.

Till helgen händer det massa skoj i vårt kära norrland. Kirunafestivalen hade ju varit skoj att gå på. Redan över 16,000 sålda förköp, vilket betyder att det lär vara jääääääkla massa folk där.

Och så fick jag sms idag om att det är Boden Alive i helgen också. På Boden Alive förra året var jag nog världens lyckligaste, eftersom jag fick en kram av "Idol-Ola" ;) Haha. Jag svävade typ på rosa moln efteråt ;P

Och så är det ju även Kalix dagarna. Brukar vara sjukt mycket folk ute då. Förra året (?) var det galet. Även fast man hade förköp så fick man stå i kö i över en timme. Sen var det även massa folk som inte ens fick komma in, eftersom det vart fullt.

Kom på att jag har lite bilder från den kvällen:



Det var en jävligt kul kväll som spårade en aning mycket :)

Nåja, nu ska jag gå och duscha. Sen blir det nog nått avsnitt av Sjukhuset.







Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-06-21 @ 21:37:27 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0