090606

Igår var det som sagt krogfesten på Valhall. Kvällen började hos Johanna och Niklas. Var himla trevligt. Riktigt sköna människor! :)

Janne hade klätt upp sig, och var riktigt fin! :)

Vid 12-tiden åkte vi till Valhall. Var rätt mycket folk. Självklart var ju Per-Arne från "frusna män söker kärlek" där. Seriöst, borde han inte skaffa en annan frisyr..?

Vi hann nog bara vara där en timme, sen tappade jag helt suget att vara där. Mitt ex skulle ju såklart börja dryga, eftersom han är sjukt svartsjuk på Janne. Suck.

Vi hoppade iaf in i en taxi och skulle åka till Påläng. Men vi hann inte ens till E4:an så ringde Jannes bror och sa att vi kunde åka med dom istället. Så vi åkte till ICA Hjärtat där taxin släppte av oss. Det kalaset kostade 50 kr haha.

Vi åkte iaf med Jonte och hans polare till byn, var väl där vid halv 2 kanske. Tror klockan var runt halv 5 när vi slockna.

Vaknade efter typ 2 timmar av att jag höll på att frysa ihjäl eftersom Janne hade snott hela täcket.

Pappa skulle komma och hämta mig imorse, och eftersom han inte visste vart dom bor så fick jag gå ut till vägen. När jag stod där började det regna, och sen hagla som FAN. Och det tog en evighet innan pappa kom, så jag vart helt sjöblöt.

När jag kom hem gick jag till mamma. Började leva om där, och undrade varför hon fortfarande låg och sov när klockan var 12. Då kom jag på att hon hade jobbat natt. Sorry mami.

När jag hade gått så kunde hon inte somna om, så hon skrev ett sms och frågade om jag ville ha nå mat från Waressi. Så jag fick mig en skinksallad, som inte alls var så god som dom brukar vara.

Sen gick jag hem och tänkte sova. Men det tog flera timmar innan jag lyckades somna. Sen vaknade jag av att Olof kommer in i mitt rum och skriker "HALLÅ". När jag klev upp ur sängen blev jag galet sugen på Loka, så jag var tvungen att gå och köpa det.

Har städat mitt rum nu. Kan säga att det behövdes. Olof kom in för en stund sen och sa att jag skulle komma och se filmen dom hyrt, men jag har redan sett den, och jag tyckte inte den var så pass bra så att jag skulle vilja se den igen.

Ska strax gå och duscha. Jag ser jävligt sliten ut. Sen ska jag försöka se färdigt Yes Man. Har börjat se den 3 ggr, men somnat varje gång.

Nåja, duschen ropar på mig nu.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-06-06 @ 22:16:57 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0