090603

Är nog bäst att man inte har så höga förväntningar/förhoppningar..då slipper man bli besviken..?



Känns som att det här kommer bli en dålig dag. När klockan ringde imorse kändes det som att jag just hade somnat.

Telefonen har damp och ibland låter den inte när det ringer. Kortläsaren har tagit semester eller nå. Den vill då inte alls vara med. Och datorn är segare än segast. Suck.

Höll på att krocka med en ren imorse. Det måste ju vara världens dummaste djur. Står dom vid vägkanten så springer dom ju upp mitt på vägen när man kommer och kör.

Nu kom det upp ett minne i min skalle. Julen 2005 eller 2006? Vi skulle till Happis och gå ut på statt. Vi hade Sauli som chaffis. På E4:an var vi sjukt nära att krocka med typ 10 renar. Dom stod i en klunga på vägen och vi sicksacka fram genom dom. Gick ju så fort så han hade ju inte en chans att bromsa. Fy fan vad rädd jag var.

När vi kommer fram till Happis får vi inte komma in på Statt, för det var fullt. Då var vi INTE glada. Gick till Ponderosa. Var bara massa skummisar där.

Sen på natten gick vi till Kalles för N skulle käka. Och hon gillar ju att käftas, så det vart ju världens jävla slaggis när vi gick ut därifrån. Alla stod och skrek och slog på varann, och typiskt tjejer som ska slita varann i håret. H flög som en vante. Stod minst 50 pers där utanför. När polisen kom åkte vi hem. Dagen efter var det en artikel i tidningen om det. Ojoj säger jag bara.

Igår tappade jag min telefon i asfalten så nu är den helt repig och ful. Hur kan jag ha sån jävla otur hela tiden?

 PUBLICERAT »  2009-06-03 @ 08:46:26 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0