090711

Åkte till Luleå igår. Fixade lite blommor och sånt så det nu mer liknar ett riktigt hem, och inte en ungkarlslya ;P

Åkte till Kalix för några timmar sedan. Har varit på kalas hos Lisa. Var kul att träffa henne, och kul att se hur dom har renoverat i huset :)

Fick ett sms av baby för en stund sedan "Jag har hängt upp nya gardiner i vårat hem :)" Blir spännande att se om det blev fint :)

Sitter och väntar på att klockan ska bli 17 så jag kan åka med bussen till Luleå. Jag avskyr att åka buss, men pappa ska ha bilen så jag måste tyvärr.

Igår fick jag förresten besked om att jag är antagen till socionomprogrammet på Örebro's universitet. Dock tackade jag nej, och står som reserv i Umeå och Östersund. Så vi får väl se sen när antagningsbesked nr 2 kommer i augusti.

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2009-07-11 @ 16:32:54 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0