090707

Kan man söka hjälp mot shoppingberoende?

Idag har jag beställt ännu mer kläder, för nästan 3000 kr. Jag kan typ inte gå in på en sida utan att beställa nått :O

Har även varit och klippt mig idag. Drog en vild chansning och gick till Emelie på Hår & Naglar. Jag har inte velat gå dit förut, för jag har haft ganska mycket fördomar mot henne som person.

Men jag kan säga att jag har aldrig varit så nöjd efter ett frisörbesök som jag är idag. Varje gång jag går till en frisör så säger jag hur jag vill att min lugg ska se ut, men ingen lyckas fixa det. Men nu är den exakt som jag vill ha den!

Nu är ju bara frågan om jag kommer lyckas få den så här fin när jag ska fixa håret själv..? ;P

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-07-07 @ 14:34:05 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0