090706

Nu är det sista arbetsveckan innan semestern. Hoppas veckan går fort!

Vad ska jag göra under semestern då? Tosdag den 14/7 åker jag till Göteborg. Ska bli kul att träffa Gina igen. Var så himla längesen! 18/7 åker vi till Hultsfred på en endagsfestival där vi bl.a. ska se Metallica och Dead By April. Kul att Linus och co. också kommer dit :) Sen åker jag hem igen den 20/7.

Resten av tiden hoppas jag att jag får umgås med min underbara älskling.

Helgen har varit lugn och har mest bestått av mys. Sånt gillas!

Men mitt humör igår var inte att leka med. Men sen beställde jag kläder för 5800 kr, så då kändes det lite bättre ;P

Jannes syster ville att jag skulle tipsa om några bra sidor med kläder och skor, så efter lunchrasten ska jag fixa det :)

Jag älskar dig baby ♥

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-07-06 @ 08:46:29 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag blir allt avis. Tänk om jag också hade pengar att beställa så mkt kläder, speciellt nu när det är rea ÖVERALLT. Avis för GBG och festiva också, men sånt får jag ta när barnen är större helt enkelt :) Kram på dig!

2009-07-06 @ 10:40:08
URL: http://paucis verbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0