Sista kvällen i Götet

Ja imorrn åker jag hem..Vill inte ;(

Idag skulle vi egentligen gått ut och ätit en 3-rätters middag. Men det vart så sent så vi käkade lax hemma istället.

Tänkte gå iväg och shoppa lite också. Men det regnade ute så jag ides inte.

Sen när jag kom in till Jonny så ville han att jag skulle skjutsa honom till Statoil så han kunde köpa snus, eftersom han hade druckit några öl och inte kunde köra själv. Men jag sa att jag ides inte. Då sa han "men jag köper dom där skorna du ville ha om du gör det". Javisst, vi åker på en gång! sa jag haha. Det tar ungefär 2 minuter att köra dit ;P

Så nu kommer dessa skönheter bli mina ;D


Ska dock ha dom i svart. Men fick inte tag på nån bra bild på dom svarta.

Tack baby ;P Vart en dyr snus för dig!! ;P

Har bara hunnit läsa ungefär hälften av alla papper jag ska ha läst till på måndag. Allt verkar så invecklat. Och så är allt skrivet med andra ord än vad man är van vid. T.ex riskutbildning istället för halkbana och sånt, så man blir lite förvirrad ibland. Ja även fast det bara är 5 år sen jag själv tog körkortet så har väääldigt mycket ändrats. Och dyrare har det blivit. Mitt körkort gick på 8000, och då hade jag 13 körlektioner. Men men, jag ska nog lyckas lära mig allt detta :)

Jag hoppas verkligen att jag hinner med flygbussen från Kallax imorgon. Vi ska vara framme 19.15, och bussen går 19.30. Så jag hoppas väskorna kommer snabbt!! Men bussen är väl anpassad till det flyget kan jag tänka mig, så dom borde ju vänta?

Annars får nån komma och hämta mig. Blir lite dyrt att åka taxi 8 mil ;P

Tror jag ska ta mig en dusch nu.

På återseende..

Den här låten vaknade jag till kl 06.30 imorse..På svinigt HÖG volym! Hur fan kan man ha den som alarm signal?! Jag skulle bli psykiskt störd av att vakna till sån musik varje dag!



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-25 @ 02:02:37 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Heyli

åh den låten hade jag inte hört med disturbed! den var ju grymt bra!! men antar att du inte gillar den? :p eller kanske bara inte gillar att vakna till den? :)

2009-01-30 @ 01:22:25
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0