Idag är jag hemlig

Igår somnade jag tidigt..Eller det var väl inte direkt tidigt, men för att vara mig så var de det ;P

Vaknade rätt utvilad..Flera timmar tidigare än vad jag brukar stiga upp. Gick då och åt frukost, sen for jag till Uggle och gick ut med Diva. Sen satte jag igång att tvätta där också. Jag gillar inte att tvätta här där jag bor, för det finns ingen torktumlare. Och jag har massa kläder som är för stora som jag måste torktumla, för då krymper dom.

Sen for jag och hälsade på farmor, och sen vidare till farfar och hängde upp gardinerna.

Efter det for jag hem och böt om till träningkläder, och for sen på Nova och körde kondition och bänkpress. Och nu har jag grym träningsvärk i bröstmusklerna.

När jag hade tränat klar for jag tillbaka till Uggle för att se om mina kläder var torra, men det var dom inte. Så jag satte mig och såg nya dhw avsnittet. Sen när tvätten var torr for jag hem och lagade mat. Gjorde typ världens godaste gryta. Tog massa grejer jag hade hemma och blandade ihop, och det var svin gott! Längtar till imorrn då jag får äta upp resten ;) Haha. Ibland gäller det att ha lite fantasi när man ska laga mat. Receptet är dock hemligt ;) Hehe

Efter det så dammsög jag en extra gång, sen skurade jag. Så nu luktar det grymt gott i lägenheten. Har även duschat nyss. Så nu ska jag byta sängkläder och krypa ner i sängen. Finns det nå mysigare? ;)

På måndag ska jag börja en ny träningform. Dock säger jag inte vad än, det är hemligt det också ;) Återstår att se om jag har kondis för det. Tvivlar på det. Man kan tro att det är en sport där man inte behöver ha kondis, men det behövs verkligen. Så det blir att träna massa på löpbandet nu så man orkar ;P

Vill också passa på att säga grattis till Emma & Jocke som fick en liten gosse idag. Har följt hennes blogg under nästan hela graviditeten. Och idag kom lille Alwin. Är som kul att följa gravida tjejers bloggar, blir spännande mot slutet :) Nåmen, grattis till er iaf :)

Nu blir det sängen



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-12 @ 22:14:37 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0