VINN KROPP & SJÄL PAKET!

 

Nu kör jag igång en ny tävling tillsammans med Market2Member där du kan ni vinna ett underbart Kropp&Själ paket (värde 495 kr)!

Om du för övrigt tänkt julshoppa något på nätet i år kan du spara massor med pengar genom Market2Member. Allt du behöver göra är att besöka deras sida innan du går vidare till en butik så får du pengar tillbaka på ditt köp. Helt enkelt gratispengar när du shoppar hos t.ex ellos, Apple Store, Nelly, Beauty Planet, Bokus, CDON och hundratals andra kända butiker!

Kropp&Själ upplevelsen kommer från Live it - den perfekta julklappen där mottagaren får välja mellan flera hundra upplevelser i hela landet. Själv gillar jag deras Kropp&Själ box bäst, för vem älskar väl inte en skön behandling, make-up styling eller en spadag..? Men de har även äventyr, mat, motorsport och kultur och många andra upplevelser att välja mellan.

För att vara med och tävla:
*Skriv som kommentar vad du helst skulle vilja ha i julklapp från Liveit.se
*Bli gratis medlem på Market2Member via min LÄNK (du måste kunna uppge ditt användarnamn om du vinner)

Tävlingen pågår tom 13 december 2009

 PUBLICERAT »  2009-12-09 @ 15:49:36 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(7)

Kommentarer
Postat av: nadine

Hej! jag är medlem på market2member :)

Om jag vann paketet skulle jag välja en makeuprådgivning.

Tack för en bra tävling! :)

2009-12-09 @ 18:11:06
URL: http://nadinepetersson.blogg.se/
Postat av: sarinsko

hejhej.

jag vill gärna vara med!

Om skulle helst vilja ha: spaweekend för två.

Men om jag vann här skulle jag ha valt: Makeuprådgivning

2009-12-09 @ 20:25:14
URL: http://sarinsko.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skulle nog ha valt Familjepaket på Kolmården. Men om jag vinner, så lägger jag till de extra hundralapparna och tar med mig Niklas på ett Citybreak för två, för vi behöver verkligen komma bort från vardagen med allt vad det innebär när man har småbarn, och bara rå om varandra - det har man aldrig tid med annars. och jag är medlem hos market2member :)

2009-12-09 @ 20:50:30
URL: http://paucisverbis.blogg.se/
Postat av: Jonas H Svensson

Jag vill vara med och tävla och jag är medlem på maket2member.

Stand-up dinner vore inte fel som julklapp.

2009-12-10 @ 15:44:44
URL: http://jonashsvensson.se
Postat av: MagicZ

Svårt, fanns så mycket att välja på. Skulle nog ta någon massage

2009-12-12 @ 12:50:28
Postat av: Maggan

Jag är medlem, och jag skull välja sminkning på make up store :)

2009-12-12 @ 22:36:38
Postat av: Johan Johansson

skulle vilja provköra en sportbil

2009-12-12 @ 23:47:52
URL: http://jjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0