Så jävla BRA!

Jag grät glädjetårar igår när Erik vann!! Han sjöng Higher så jääääkla bra alltså. Skönt att lodis-Calle inte vann :P









Vi var i Påläng och såg idol med Jeppe. Både jag och baby ville att Erik skulle vinna :) Sen åkte vi hem i pausen och såg utröstningen hemma. Fy fasen vad nervös jag var alltså :P


Vad har hänt annars då? Nå vi var ju till finland på julmiddag förra lördagen. På fredagen såg jag att en släkting till mig höll på att flytta in ovanför oss. Åhnej, tänkte jag. För jag vet att han är en riktig party-prisse. Och mycket riktigt, han hade fest till kl 03.30 och jag skulle upp kl 06.30.

Julmiddagen var iaf trevlig, men bilresan dit och hem var såååå långdragen. Är ju ca 30 mil dit. Tur att vi hade Jonte med oss i bilen som underhållning iaf ;P

När vi kom hem for vi och köpte mat och slappade i soffan. Tror vi somnade vid 22-tiden.

Och på söndagen tvättade vi. Vi tvättar nästan varje söndag :P Jag använder inte samma kläder två dagar i rad, så det blir en hel del tvätt. Och så byter vi oftast sängkläder en gång i veckan också.

I tisdags (?) var vi till Luleå med Johanna och Niklas. Först var vi in i Smedjan en sväng, där köpte jag bara juletiketter. Och sedan var vi en sväng i Strand Gallerian, men där köpte jag inte nått. Efter det for vi till Exotic där J & N bjöd på buffé :)

Sedan var vi till Barnens Hus där jag köpte några julklappar åt Filippa. Och efter det for vi vidare till Storheden, där vi handlade lite på ÖB. Var även en sväng på några andra affärer, men handlade inget där. Nu fattas det iaf bara julklappar åt Simon och Dexter tror jag. Just ja, Niklas också. Skönt att ha dom flesta klara iaf.

Janne fick sina julklappar av mig i måndags. Jag kunde inte hålla mig. Fan vilken svag människa jag är ;P Haha. Han hade frågat flera gånger om han fick öppna dom, och jag visste att han skulle gilla dom så till slut sa jag att han fick öppna dom. I paketen låg ett Xbox360 och Guitar Hero Metallica. Gissa om han blev glad? ;P Han har tjatat om att han vill ha ett Xbox360 ända sedan vi blev tillsammans :P Var tvungen att skriva/säga att det inte var något han hade önskat sig, för annars hade han fattat vad det var :P Kanske kan tyckas överdrivet att köpa julklappar åt en person för nästan 4500 kr, men det är min älskling värd ;)

Nu håller baby på att laga mat. Han ska bjuda mig på italiensk gryta. Jag har aldrig ätit det, men det är tydligen hans favvo rätt, så det är nog gott :)

Nåja, nu ska jag gå och pussa på min älskling!

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-12 @ 16:03:31 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(4)

Kommentarer
Postat av: Janne

Det var du som frågade mig om jag ville öppna paketen hela tiden och när jag sa ja varje gång så backade du.. :P Men sist du frågade och jag svarade ja så gav du mig dem, så jag tjatade inte :)

2009-12-12 @ 18:29:48
Postat av: Elina

Nähädu, du har frågat flera ggr om du får öppna dom, försök inte :P

2009-12-12 @ 18:33:03
Postat av: Janne

Nä du har frågat flera ggr! :) Försök inte! :P

2009-12-12 @ 20:19:57
Postat av: Tienne

Pssst! Uppdaterar med nya tävlingar i bloggen flera gånger i veckan http://www.finest.se/Tienne



:)

2009-12-14 @ 01:00:05
URL: http://www.finest.se/Tienne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0