Dagen före julafton

Vilken dag det här har varit! Somnade vid 3 inatt tror jag. Alarmet ringde kl 9. For på stan med Lisa vid 10.30 och köpte den sista julklappen och så var vi på banken och satte in pengar. Fick då veta att Lisa är gravid. Jag blev så jävla chockad, även om jag ändå kände det på mig :P Så kuuuul! :)

Kom hem, och då var Jeppe här. Och sen kom även Jonte. När jag stod och diska fick jag så jäääääävla ont i livmodern så tårarna spruta och jag stod dubbelvikt. Efter en stunds hysteriskt grinande ringde Janne akuten, även fast jag sa att han inte skulle göra det. Dock hade dom ingen barnmorska på akuten, så vi fick gå till vårdcentralen. Där fick vi vänta i 15-20 min innan jag fick prata med en barnmorska. Var inne hos henne i typ en minut. Hon kunde inte säga så mycket, utan jag ska tillbaka till en annan barnmorska på måndag. Ett jävla rännande..

Vi skulle egentligen till J & N ikväll och spela bingolotto, men jag tror inte jag är så sugen på det, för min mage värker!

Imorgon är det julafton. Vi börjar dagen med tomtegröt till frukost här hemma. Sedan far vi till mamma, sedan till pappa, och sist till Påläng där vi ska äta middag.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och hoppas på att denna smärta försvinner.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-23 @ 14:04:31 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0