2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har fått uppleva RIKTIG kärlek för första gången. Trodde jag upplevt äkta kärlek förut, men när jag blev tillsammans med Janne insåg jag att jag hade fel.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Farfar och mormor.

5. Vilka länder besökte du? Förutom sverige så var jag inte längre än till finland.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett fast jobb som varar längre än 6 månader.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  14 maj ♥

8. Vad var din största framgång 2009? Jobbet på YA.

9. Största misstaget? Var jätte elak mot Janne innan vi blev tillsammans.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förutom epilepsi så har jag haft både förkylning och magsjuka.

11. Bästa köpet? Hmm, svårt. Alla fina kläder och skor kanske? :P

12. Vad spenderade du mest pengar på? Möbler. Allt vi köpte till lägenheten gick nog på ca 30,000.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Janne gör mig glad varje dag!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen speciell skulle jag tro.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Finns det ett ord som heter ledsnare? Hur som helst så har jag varit gladare i år.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar, och sagt dumma saker när jag varit arg/irriterad.

18. Hur tillbringar du julen? Först hos mamma, sen hos pappa, sen hos svärföräldrarna.

19. Blev du kär i år? Ja. Mer kär än jag någonsin varit förut! Klyschigt, eller hur? :P

20. Favoritprogram på TV? Paradise Hotel kanske ;)

21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon som varit super-bra.

22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar

25. Något du önskade dig men inte fick? En bebis? ;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Inget speciellt.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag inte hade blivit arbetslös i september hade det väl varit lite bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart? ;P

29. Vad fick dig att må bra? Janne, och alla snälla saker han säger till mig.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen

31. Vem saknade du? Farfar

32. De bästa nya människorna du träffade? Janne såklart. Men även hela hans familj. Underbarare människor finns nog inte!
 PUBLICERAT »  2009-12-29 @ 23:23:17 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0