091230

Goddagens!

Idag kom det ett brev med posten där det stod att även Janne har vunnit i "julklappspromenaden" som Reklamguiden hade. Hans pris var ju dock bara värt 100 kr, men ändå! :)

Sedan har vi varit och hämtat ut Jannes leg på polisstationen, och sedan var vi och handlade en sväng.

När vi kom hem la jag ut min gamla mobil på blocket. Eftersom det fanns några repor på den, och knapparna var slitna så la jag ut den för 2000 kr. Den hann nog bara ligga ute i 20 min innan en tjej ringde och var intresserad, och hon köpte den för 2000 :) Fick även ett sms där någon frågade om jag ville byta den mott en platt-tv, men vi har ju redan en 42" platt-tv. Och typ 5 min efter att tjejen hade varit och hämtat telefonen ringde en kille och ville köpa den, men då var det ju som sagt försent.

La även ut den gamla tv-bänken, så jag hoppas den blir såld också. Och Janne tänkte lägga ut sin gamla dator, men det behövdes inte. Min lillebror Jon köpte den, så vi har nyss varit och lämnat den åt honom.

Så nu har vi ett startkapital till våran utlandsresa :) Nu måste jag bara lämna in min "gamla" dator på rep. också så jag kan sälja den. Jag har råkas slå lös caps tangenten, och så "flimrar" skärmen ibland. Men jag har ju kvar garantin så.

Nu ska vi nog göra smoothie, tyckte Janne sa något sånt. Mamma har varit hit med massa exotisk frukt idag. Mums :) Och så har vi haft besök av Johanna, Niklas, Theodor och Dexter.

Nåja, nu ska jag gå och se vad baby håller på med :)


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-30 @ 23:25:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0