091228

Goddagens!

Kan väl börja med att säga att min julafton var jätte bra :)

I julklapp fick jag:

*Pengar
*Presentkort på Gina Tricot
*Diskborste som jag önskat mig (haha)
*Ett hjärta som man kan hänga i fönstret t.ex. (Detta fick jag av min minsta lillebror, och det gjorde mig väldigt förvånad!)

Jag och Janne fick:

*Varsin resväska tills vi ska åka utomlands
*Jätte fina svarta sängkläder med vitt mönster
*En mixer
*Massa spel
*Massa godis
*Ljus

Hmm, har säkert glömt något..

Jag blev nog mest glad över mixern, för den hade jag verkligen önskat mig :) Så nu har vi gjort massa goda smoothies. Först gjorde vi en med kiwi. Jag tyckte den var ganska sur, men Janne tyckte den var god. Och sen har Janne gjort en med apelsin och banan, och jag gjorde en med jordgubbar och banan och den vart så sjukt god så jag var tvungen att göra den igår igen! :P

Janne fick även pengar så han kan fixa sig ett pass och ett leg, så nu ska vi till polisstationen och fixa det. Sen är vi redo att åka till varmare breddgrader :) Det blir dock inte förrän till våren, men ändå :P

Jag skulle behöva ta mig till Luleå. Vill handla för mitt presentkort på Gina, och så vill jag klippa mig för presentkortet jag fick från Bubbleroom. Skulle även behöva lämna in min "gamla" dator på reparation så jag kan sälja den. Men vi kan inte åka förrän pappa fixat vinterdäcken.

Igår spelade jag massa Lego Rock Band, och jag och Jeppe spelade massa poker turneringar. Jeppe ska förövrigt vara här till på onsdag, eftersom han inte tar sig till jobbet annars.

Nåja, nu ska vi åka..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-28 @ 13:24:23 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0