091219

Goddag!

Igår skulle jag skjutsa Janne till Folkets Hus, och sedan skulle jag fara och klippa farmor. Men när vi skulle fara så var bilen död. Batteriet var urladdat. Så typiskt.

På eftermiddagen kom Jeppe hit och spelade lite guitar hero. Sen kom pappa hit med startkablar så jag kunde köra bilen till Uggle så den fick stå där med batteriladdaren. Sen kom Janne, Jeppe och Stefan och hämtade mig hos pappa och så åkte vi till Påläng. Där fick vi middag. Älgkött, potatisgratäng, sås och grönsaker. Var gudomligt gott :) Till efterrätt var det hallonpaj, men den skippade jag.

Sen satt vi där och jyra nån timme, tills Jonte skjutsade hem oss.

Och när vi kom hem spelade vi poker på internet, och sedan spelade vi kort och jyrade på. Tror vi somnade vid 3 inatt. Och vaknade kl 9 av att mina småkusiner som bor ovanför oss sprang och klampade i golvet. Nåja, dom är ju trots allt bara typ 2 och 6 år gamla :P

Nu ska vi strax gå till coop och handla lite. Sen ska jag griljera skinkan och baka frallor. Och efter det blir det hemmagjord pizza till middag.

Nåja, nu ska jag gå.

Men bjuder först på en bild. En del brukar ju sitta på köksbänken hemma, men Jeppe och hans moster har tagit det ett steg längre :P







Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-19 @ 15:56:01 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0