091215

Goddag!

Sitter och letar efter lägenhet i Umeå. Det är inte det lättaste kan jag tala om för er. Skolan börjar den 18/1, hur ska jag hinna hitta lägenhet där, och bli av med den här lägenheten tills dess?!

Har iaf hittat en lägenhet som verkar bra. Dock fanns det bara en bild. Men har iaf mailat och frågat efter fler bilder. Fast det är ju ändå inte säkert man får den, är ju så många som behöver lägenhet.

Älsklingen står just nu och skurar golvet, så nu luktar det gott minsann. Och nyss dammsög han hela lägenheten. Det måste dammsugas varje dag här, för Zelda släpper så jäääkla mycket hår. Usch.

Idag blev vi väckta av Jannes moster som kom hit och fikade. Jag var typ stendöd.

Och igår var jag då helt slut. Hade en jätte konstig känsla i kroppen, och mådde illa. Vi vaknade vid 11.15, åt frukost och så. Sen la jag mig i sängen vid 14, och somnade vid 14.30. Sen vaknade jag 16.30 av att Janne höll på i köket. Då stod han och fixade kotletter och potatis till middagen. Gott var det. Var förresten våran 7 månaders dag igår :P

På kvällen var vi på promenad till mami, och sen gick vi förbi papi för att se om jag hade fått nå post. Var riktigt jäkla kallt.

Har även suttit och lagt in räkningar på internetbanken. Den här månaden har vi räkningar för typ 10,000 kr. Sjukt ju! Nåja, bara bita ihop och se glad ut.

Imorgon ska vi nog fara och storhandla mat. Börjar vara tomt i både kylen och frysen. Och vi har varken bröd eller pålägg, så det är nog dags.

Nåja, nu ska jag fortsätta kika efter lägenheter.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-15 @ 14:06:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: frida

Du får väl fråga maggan och roffe, dom vill ju ha en 3a nära/i stan. Annars får du väl bo på viktors soffa i umeå ;) hahaha

2009-12-16 @ 11:14:40
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 11:39:01
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0