091204

Tjoo!

Idag vaknade jag vid 10 av att Janne försökte smyga iväg från sängen. När ska han lära sig att det är omöjligt? Jag vaknar direkt han går upp från sängen :P

Men jag låg kvar i sängen till klockan var strax efter 11. Då kom Jeppe hit och ville ha fika, så då klev jag upp.

Sedan har jag duschat och vi har varit en sväng till pappa för att slänga lite kläder i tvättmaskinen. Vi ska ju på julmiddag i finland imorgon. Jannes mamma är därifrån (och hans mormor bor där), och alla hans mammas syskon och deras familjer brukar samlas varje år och äta julmiddag tillsammans. Det är 30 mil dit, så vi ska åka kl 8 på morgonen. Hur f-n ska jag orka?! Måste ju kliva upp halv 7 för att hinna duscha och sånt. Blir en tidig kväll ikväll!

Vi har även varit en sväng på ICA där Janne löste in lite vinster och så köpte vi kristyr till pepparkakshuset vi ska göra idag. Måntro hur det kommer bli ;P

Nu ska jag strax fara och sätta tvätten i torktumlaren, och kanske hämta Jannes julklappar. Måntro om han kommer bli glad? Det är ingenting han har önskat sig, men jag hoppas han gillar dom ändå ;P

Nåja, nu ska jag gå och pussa lite på Janne.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-04 @ 14:49:05 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0