Högskoleprovet 24/10

Då är det snart dags för högskoleprovet igen. Oftast får man ju bättre resultat andra gången, så därför vill jag göra det igen. Och beroende på hur det går nu, så kommer jag nog göra det till våren också.

Var ju så sjukt nervös förra gången, men nu vet jag ju hur allt går till :)

Dock förstår jag inte varför det ska kosta 350 kr för varje prov. Kan man inte få mängdrabatt? ;) Haha

Så nu får vi hoppas på ett kanon resultat den här gången så att jag tar mig in på socionomutb. i Umeå nästa höst istället! :) Blev ju bara reserv nr 23 den här gången :(

Mamma blev ju INTE glad när jag tackade nej till min plats på socionomutb. i Östersund. Men jag vill helt enkelt inte flytta dit nu, och det är väl ändå jag själv som ska bestämma..?

Nåja, nu ska jag fördriva lite tid innan jag får åka hem från jobbet..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-08-26 @ 16:15:14 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

Kommentarer
Postat av: sarinsko

hej! tänkte bara fråga vem som vann tävlingen "nelly, tävlingen".

2009-08-27 @ 19:01:41
URL: http://sarinsko.blogg.se/
Postat av: Anonym

tävlingen har du glömt??

2009-08-28 @ 16:17:03
Postat av: Annas tävlingsblogg

Undrar också vem som vann tävlingen?

2009-08-29 @ 19:52:41
URL: http://molnboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0