090919

Goddag!

Idag är jag trött. Ovanligt...? Jag längtar iaf efter sängen..och efter Janne..Så att få krypa ner bredvid Janne i sängen just nu hade varit guld värt! ;)

Idag har jag varit till EM och köpt den där tv-bänken som jag först tyckte var lite dyr. Men den är så snygg så jag kunde inte hålla mig ;P Köpte även 4 st krukor, som tillsammans kostade över 500 kr. Inte billigt direkt :S

Anledningen till att det blivit mycket handlande på EM dom senaste dagarna är för att dom har 25 % rabatt på allt i butiken. Våran soffa skulle egentligen kostat ca 15,000 men vi betalade som sagt ca 11,000. Och tv-bänken skulle kostat 2500 men jag betalade ca 1900. Så det var ju bra :) Är super nöjd med båda. Var precis en sån soffa som jag hade föreställt mig att jag ville ha :)

Så nu behöver vi köpa nytt soffbord också, för det matchar inte till tv-bänken :P Men det blir ett svart enkelt lackbord från ikea. Dom är ju både snygga och billiga :)

Till helgen blir det en sväng till Happis igen. Ska köpa köksmöblerna :)

Ååh, vill flytta in nuu :) Imorgon ska vi välja tapeter..spännande! :)


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-08-19 @ 15:25:54 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Johanna

kan inte ni ta med er tapetböckerna hit så får jag också titta inför vår renovering, och så kan vi ge varandra smakråd??? Janne tänkte väl ändå komma hit imorrn tror jag :) Kram

2009-08-19 @ 16:35:25
URL: http://paucisverbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0