090831

Goddagens!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har ju faktiskt haft fullt upp med flytten. Känns helt otroligt skönt att ha det bortgjort nu. Är less less less på att bära grejer. Men om 2 veckor blir det att bära igen. Fast då flyttar vi ju in, och inte ut. Så då blir det ju lite roligare :)

Vad har jag gjort sen sist då?

I fredags var jag och Janne och skulle hyra film. Men vi hittade ingen vi ville se, så vi for till Johanna och Niklas och lånade några filmer av dom istället. Sen till Påläng och såg skräckis med Jonte. Det var skoj, för han var så rädd ;) Haha

Den natten sov både jag och Janne svin dåligt, så jag var helt död på lördagen. Var tvungen att ta en powernap på eftermiddagen för att orka resten av dagen.

På kvällen var jag först hos Lisa och Andreas och drack några cider och spelade nå spel med dom och 2 killar som jag inte känner. Efter nån timme kom Janne och Jonte dit också, och sen skjutsade dom oss till Valhall.

När vi satt där inne och prata så ser jag i ögonvrån att någon kommer mot vårat bord, och då var det Josse och Micke. Så vi satt först där inne och jyra en stund, och sen gick vi ut och satte oss där vid ett bord. Micke försökte få mig att svepa hans svinigt äckliga och jävligt starka drink. Usch och fy vad dålig den var. Josse, jag förstår att du inte ville ha din :P

Jag ville inte vara bakis på söndagen när vi skulle flytta, så jag tyckte det räckte med mina cider och snapsarna jag drack innan. Men ändå skulle folk hålla på att envisas och bjuda på cidrar och drinkar där inne även fast jag sa att jag inte ville ha. Men vad ska man säga när dom ändå går och köper..? :P

När dom stängde åkte vi taxi "hem". Kändes konstigt att fara till pappa.

Och hela söndagen höll jag som sagt på med flytten. Hade ont i HELA kroppen när jag la mig på sängen på kvällen. Och jag sover i pappas dubbelsäng, och den är stenhård :S

Vaknade inatt av att det regnade sjukt mycket och åskade så högt så jag trodde att världen skulle gå under eller nått.

Vet inte om jag vill fara hem idag. Pappa hade hittat en bil han ville köpa, men när han ringde idag så sa dom att den hade blivit såld i lördags. Så idag har han varit på jävligt dåligt humör. Jag förstår dock inte varför han ville ha en bil med värsta lågt sportchassi, 17 tums fälgar och ljudanläggning för 20,000..? 50 års kris eller vad tror ni? Finns väl annat att lägga 200,000 på. Ge dom till mig t.ex. ;) Hade fått en hel del fina skor för dom pengarna ;)

Sitter och väntar på att klockan ska bli 17.00 så jag får sluta. Mami skulle bjuda på middag idag. Spagetti, köttfärssås och sallad. Köttfärssås är den enda maträtten som jag tycker hon är bra på att laga :P

Sen ska jag duscha, och efter det ska jag fara till Påläng. Har inte sett min älskling sen i lördags, så jag saknar ju honom ;)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-08-31 @ 15:55:09 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: åh vad roligt!!!! tack så hemmmsskktt mkt!!! åh jag är ÖVERLYCKLIG!! jag tar storlek S :)

2009-09-01 @ 07:33:41
URL: http://benjerryglass.blogg.se/
Postat av: sandra

Boxertrosor X-Small Small Medium Large

Midja i cm: 32 33(small) 34 35

Stuss i cm: 33 34(small) 35 36

Längd i cm: 21 22(small) 23 24



jag vill alltså ha small i alla :-)





2009-09-01 @ 07:35:49
URL: http://benjerryglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0