090812

Jag tänkte skriva god morgon, men detta är verkligen ingen god morgon.

Tiden gick sjukt sakta på jobbet igår. Satt typ och räkna ner minuterna tills jag skulle få fara hem och lägga mig i sängen. Men vid 16-tiden så skrev baby och frågade om vi skulle umgås sen, och det tackar jag ju inte nej till :)

Så när jag hade duschat så åkte jag till Påläng. Vi tänkte fara och hälsa på hos Johanna och Niklas, men dom var inte hemma. Så då åkte vi till Jannes moster och satt där och jyra.

Efter det så for vi tillbaka till byn och såg en film. Lite smått läskig ibland, men samtidigt sjukt dålig.

Tänkte åka hem efter filmen, men Janne ville att jag skulle sova där så jag stannade. När jag just hade somnat så kände jag att det kröp något på min arm. Fick typ panik. Efter det hade jag jätte svårt att somna.

Mitt i allt så sätter sig Janne upp och börjar mumla nått om Jonte. Frågar vad han säger, och då börjar han fumla med nått vid en stol. Frågar då vad han håller på med. Och då svarar han att han skulle kolla efter en ask eller låda som man kan ha ett lock till. Sen prata han ett tag om det där locket. Och sen börja han prata uti nå cd-fodral. Jag insåg då att han var i sömnen, så jag sa flera gånger "du är i sömnen, lägg dig och sov nu" men han sa bara "nej det är jag inte alls!". Jyrskåp :)

Var iaf galet trött imorse när det var dags att kliva upp. Hade nästan kunnat offra min högra hand för att få ligga kvar och mysa med min snygging.

Idag känner jag mig nästan helt frisk, så jag ska fara på Nova och träna efter jobbet. Blir nog skönt med träningsvärk imorgon ;P

Nåja, nu ska jag se om det finns något vettigt att göra..


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-08-12 @ 10:31:37 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0