090810

God morgon!

Även om jag gillar värme, så måste jag säga att det är skönt att det är trist väder idag. Speciellt när jag jobbar!

Var ju som sagt och såg när baby spelade fotbollscup i lördags. Han var ju såklart både bäst och snyggast på planen ;) 2 mål gjorde han, och jag missade båda :S

Sen på e.m var jag hos Johanna och Niklas och åt middag. Var himla gott och himla trevligt :)

Janne var och bastade och drack med grabbarna. Sen hade han sagt att han inte skulle ut på hotellet, och att han skulle hem vid 22-tiden, så vi bestämde att vi skulle umgås då på kvällen. Men så blev inte fallet. Han for ut, och kom hem vid 2-tiden.

Om det är något jag INTE gillar så är det när man bestämt något med någon, och så gör den andra tvärtom. Så givetvis blev jag besviken.

Nåja, gjort är gjort.

Vi somnade vid 5 på söndag morgon. Vaknade vid halv 10. Filippa kommer in och vill ha skjuts till stranden. Tror ni jag orkade? Nej

Vi låg kvar ett tag i sängen, och sen åkte vi till Johanna och Niklas. När barnen sen skulle gå och sova så for vi vidare till Påläng. Snackade lite skit med Jonte, och sen satte vi oss ute i solen och löste korsord :P Janne klarade ju dock inte av att sitta där så länge.

Sen gick vi in och la oss, för baby ville sova. Så vi sov nån timme, och sen låg vi bara och mös till klockan var runt 21 eller nått. Då for jag hem och duschade och sånt. Sen la jag mig i sängen och läste en bok. Var VÄLDIGT länge sedan jag läste en bok kan jag ju säga. Men jag somnade mycket bättre när jag inte låg och kollade på datorn.

Nåja, nu ska jag kika efter lägenheter..

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2009-08-10 @ 09:38:06 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0