090807

Jag var med om en nära-döden-upplevelse för en stund sen..det var läskigt!!

Idag har jag jobbat..och det var jobbigt!

Förkylningen har börjat ge med sig. Är bara lite snorig nu. Dock har jag lyckats smitta Janne. Och det är inte bra, för han ska spela fotbollscup imorrn. Men han får skylla sig själv, för han ville umgås trots att jag var sjuk :P

Så morgondagen ska jag spendera vid en fotbollsplan och stå där som en supportive fotbollsfru och heja på min fotbollshunk till pojkvän. Känner mig lite som Victoria Beckham..Synd bara att jag inte är lika snygg som henne!

Tur iaf att Johanna och Niklas ska dit så jag har någon att vara med :)

Nåja, nu ska jag kika runt lite och sen försöka sova. Sover så sjukt dåligt när det är fullmåne :S



Jag älskar dig ♥
 PUBLICERAT »  2009-08-07 @ 23:51:44 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du har verkligen en jättefin blogg:D

2009-08-11 @ 16:57:46
URL: http://xoxoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0