090805

Jag är helt död!!

Har blivit förkyld. På måndag kväll började jag känna mig hängig och fick jäkligt ont i halsen. Var tvungen att kliva upp mitt i natten och ta en läkerol. Försökte smyga så inte J skulle vakna, men det gjorde han. Dock hjälpte ju inte den där läkerolen nått, så jag sov rätt dåligt. Och igår var jag på jobbet i 13 timmar eftersom det var handledarkurs på kvällen. Gissa om jag var slut när jag kom hem..

Jag åt, och sen gick jag och duschade. Pratade lite med J, och kikade lite på internet. Slocknade vid 23.30, och så tidigt har jag inte somnat på evigheter.

Vaknade 07.30 imorse och kände mig utvilad, men samtidigt helt slut. Jobbigt att vara förkyld ju!! Hoppas den här arbetsdagen går fort..

Ikväll blir det inte många knop. Skulle behöva packa lite. Bara ca 3 veckor kvar till flytten. Får väl se om jag orkar..

Vill ha lunch nu. Måste åka till stan och köpa citron och ingefära så jag kan kurera mig lite och ta död på bacillerna. Skönt iaf att det inte gör ont i halsen nå mer.

Nåja, nu ska jag gå och dricka vatten..

Ciaaao!


 PUBLICERAT »  2009-08-05 @ 10:06:45 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0