Fullbokad

Påsken blev väl inte riktigt som man tänkt sig. Men har tagit det allmänt lungt och vilat upp mig. Kan säga att det behövdes.

Har ju varit jäkligt tråkigt väder. Synd att solen inte tittade fram förrän igår.

Var ju en riktig kanon dag igår. Vi var ett gäng på 10 pers som for ut på isen och grillade och pimplade. Inte en enda firre fick man. Dock gav jag upp fiskandet ganska fort och satsade på solbrännan istället. Och nog blev man ju solbränd minsann. Svider i ansiktet. Helt röd i pannan.

Kenny åkte bob bakom skotern, och när dom passerade flövattnet flög han av boben och dök rakt ner i vattnet. Helt jäkla sjöblöt var han haha. Tur det var varmt ute så han kunde sitta utan täckbyxor och sånt. Och Jonny den galningen låg och solade utan tröja ;P

Senare på dagen for vi och hälsade på farmor, och sen var vi en sväng till korpikå, platsen som gud glömde typ.

Sen på kvällen fick jag sällskap, det var trevligt minsann.

Fick vikt in alla kläder i garderoben och så. Skönt att få undan allt.  Sen när jag skulle borsta tänderna så hände det en liten olycka haha. Tvättstället var fullt med vatten, och så ringde Vinsa, så jag skulle ta upp telefonen ur fickan. Och tror ni inte jag tappa telefonjäveln i vattnet då. Suck. Knapparna vart helt fucked-up, och jag hörde knappt vad han sa när han prata.

Kände en liten panik känsla där ett tag. Känns som att jag har annat att lägga pengar på än en ny telefon. Mitt i allt börja det forsa blod ur nosen på mig. Illa illa. Skulle ju sluta stressa upp mig.

Sovit dåligt som fan inatt, så jag var galet trött när klockan ringde imorse. Hade gärna sovit nån timme till.

Sitter iaf på jobbet nu. Kul att träffa alla igen, har saknat deras sjuka skämt och deras snuskiga humor ;) Hahaha

Kanske man skulle göra lite skoluppgifter i veckan? Skulle behövas. Till helgen blir det iaf Luleå en sväng. Och helgen efter det ska jag till Kiruna. Och helgen efter det ska jag ju till Göteborg. Så det är fullt upp nu.

Just ja, idag fyller systers lilla prinsessa 6 år.

 

Grattis Filippa, hoppas du får massa presenter.

Nu har jag inte riktigt tid att skriva nå mer, så jag återkommer ikväll. Slänger nog upp goodiebag tävlingen då också.

Ciao Bella!

 PUBLICERAT »  2009-04-14 @ 13:34:27 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Maria

men oj, så trist....

Saknar ord....

Men tänker på er!!

Skickar stora tröst kramar

2009-04-14 @ 20:04:06
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Erika-mode-pyssel-m.m.

Rösta gärna på mej till veckans blogg på http://crossthatline.blogg.se/2009/april/dags-att-borja-rosta.html#comment nr 3. Erika. Tack tack

2009-04-14 @ 22:19:44
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0