Skippar rubriken idag

Jag fryser! Värm mig vafan :/

Har sjukt tråkigt..igen! Finns inget att göra..Har diskat, städat och tvättat..Och varit ute och gått en sväng..Gick till Vassholmen å tillbax..Och kallt var det!

När jag var påväg hem från ICA tidigare idag så kom det en vit volvo där å körde..Satt en kille i den som börja snacka med mig..Sa att jag hade snygg häck, och undra om jag ville åka en sväng..Undrade om jag var byxmyndig, och sa att han kunde köpa ut cigg åt mig om jag åkte med..Jimmy du är fan slut ;) Haha

Skola imorrn..Sen är jag sugen på att dra till Kiruna..för här händer de ju inget vettigt..Åsså saknar jag Filippa och Simon..Meen, kostar ju pengar..Får se hur jag gör..

Läste just Josses blogg..Skrattar lika mycket varje gång jag läser om hennes svar hon fick på knullkontakt.se :P Haha

Suttit och rensat min msn..Är ju typ 4 pers man brukar prata med..Man addar massa, sen snackar man en halvtimme..sen ids man inge mer..Nödvändigt? Ska aldrig mer ge ut min msn åt nån jag int känner haha..

I lördags när vi var på fest så ringde en kille till mig..Och jag stör mig så förbannat på den människan! Hatar folk som har så äckligt bra självförtroende så man måste tracka ner på folk hela tiden..Han sa inget elakt till mig, tvärtom..Bad mig komma dit osv. Sa "Jag är upptagen, ring nån annan". Då vart han sur, och börja snacka massa jävla skit..ååh, orka! Jag umgås med vem jag vill, jag pratar med vem jag vill, jag har sex med vem jag vill..Och du ska väl fan inte bry dig, vi känner inte ens varann!! Gå å dö eller nå..Du tror du är så snygg å smart å hela köret, men du är inget av det!

Nu vart jag på dåligt humör :P Haha..Krama mig?

Drömde inatt att vi skulle till Turkiet igen..Vi satt och skratta åt oss själva att vi var så dumma som åkte dit igen när det bara var typ en månad sen vi kom hem därifrån ju..Nåja, jag tyckte iaf att det skulle bli skit kul att gå och överraska killarna på Istanbul :P Haha..Tror jag bjuder på några bilder därifrån



Var nån som skrev och fråga varför jag lägger upp så små bilder..DAAH, klicka på dom så blir dom större..Trög haha

I fredags ringde de en snubbe från AF till mig.."Skoaffären i Gallerian behöver personal..Och jag tänkte rekommendera dig, går det bra?" Blev väldigt chockad och sa att det går väl bra.."Perfekt, då har du möte med chefen på onsdag kl 10" Okej? Hur ska detta gå då haha..önska mig lycka till eller nå?

Nej nu ska jag återgå till msn..

Saknar dig..

Ciao Bella!


Snälla ge mig trygghet och säg att du älskar mig,
spelar ingen roll för jag kommer aldrig lämna dig,
för du ger mig lycka, krafen och luften,
för om jag ramlar ner så tar du mig upp sen.
Det är kärlek för evigt, jag lovar.

 PUBLICERAT »  2008-10-13 @ 23:45:12 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0