Too good to be true?

Ja ni, mitt försök att vända tillbaka dynget var väl inte sådär jätte lyckat..Även Ante skulle vända på dygnet, och hade varit vaken hela natten..Så han gick och sova kl 20.30 igår..Då la jag mig å kolla 2 OTH avsnitt, och kolla runt lite..Klockan var väl runt 23.20 när jag stängde av datorn och slocknade..

Vaknade sen kl 3 (igen!) och var pigg..Låg och försökte somna om till ca 5.30..Men lyckades inte..Så det va bara kliva upp..diskade å så..sen käka jag frukost..Sen efter ett tag vakna Ante så då hade jag äntligen nån å prata med :P Haha



När han for å jobba så drog jag till mamma..La mig på soffan och skulle kolla tv..men somnade såklart..Vaknade vid 12 av att jag fick ett sms av Linus :)



På tal om sms..så fick jag ett igår som gjorde mig väldigt förvånad, och en aning bekymrad.."Om du någon dag skulle säga till mig att du skulle vilja dela ditt liv med mig, så skulle jag släppa allt för dig. Har alltid gillat dig otroligt mycket. Nu säger jag inte det här för att jag är onykter eller nått sånt, utan det är bara så jag känner". Vad svarar man på de, när man inte är intresserad? Var tillsammans med den här personen i typ 2 veckor när jag var 16 och bodde i Piteå..Han var "snyggaste killen i klassen", 2 år äldre, alla tjejer i klassen ville ha han..Och det ville jag också, trodde jag..Men när jag sen fick han..Så var det inte lika kul längre..För då insåg jag att jag inte alls var kär eller nått..När jag sen även fick veta att han redan hade en annan flickvän sen 2 år tillbaka så var det ju inte så svårt att dumpa han haha..Aja, det löser sig..

Nåja..Tidigare ikväll var jag på Nova..Var fullt med folk i styrkehallen, typ inga grejer lediga..Så jag körde kondition i 40 min istället..Sen när det vart lite mindre folk så gick jag och körde lite mage..Sen cyklade jag hem..Och kallt var det..Motvind hela jävla vägen..

Käkade en satsumas när jag kom hem..Har typ blivit beroende haha..

Hade också glömt bort att jag hade bokat tvättstugan..Så jag fick slänga in kläderna i tvättmaskinen när jag kom hem..Så nu hänger dom på tork..Det SUGER ju att det inte finns torktumlare..Jag hatar torkskåp..tar ju en evighet innan kläderna torkar..Intressant, eller hur? haha

Snart är det helg igen..Den här veckan har verkligen gått fort..Jag och Andreas hade planerat att dra till stugan i helgen..Grilla å mysa ;) Men de gick inte :( Hade verkligen sett fram emot de..Så vad ska man nu göra då? Blir då inge party för min del..Sparar det till Halloween..

Var och hämtade min sprit hos Marcus igår..Man kanske borde ta sig en grogg så man somnar ikväll? Haha

Just ja..Imorse såg jag "Tomten är far till alla barnen"..Så jävla kul film haha...Har sett den minst 20 ggr..Skrattar lika mycket varje gång ;) Så kul i början när lillkillen kommer in i sovrummet "Säg inte att ni har knullat nu igen, får ni aldrig nog av att göra ungar?" Haha

Har möte på AF imorrn kl 9.30..Så jag hoppas jag kan sova gott inatt..Sen ska jag och klippa farfar..Skulle gjort de idag, men orkade inte..Sen ska jag och träna med mami..

Nu står de still i skallen, så jag återkommer imorrn istället..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-22 @ 22:38:34 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0