My all <3

Gokväll mina små ankungar..

Inatt städade jag lägenheten..Till kl 04.30..När jag skulle dammsuga under sängen så var det nått där, längst in mot väggen..Så jag böjde mig ner och kolla..Då ligger det ett glas där från festen..Och grogg utspillt över hela golvet typ :P Fast det hade ju såklart torkat, men man såg att det var helt kletigt typ..Fräscht :P Så det var bara börja skura golvet då..

När jag hade städat klart snacka jag lite skit på msn..Stängde av datorn vid 5..

Ställde väckarklockan på 10..Vid 12 drog jag till gymet..Men hann typ bara börja värma upp, så skrev Andreas att han var på väg till mig..Så det var bara fara hem och slänga sig i duschen..

Nååja..Sen kom han iaf..Och jag var nog inte så trevligt sällkap hehe..Låg mest och halvsov..Han såg tv..Sen käka vi, kycklinggryta med champinjoner och bambuskott, och kroketter..

Sen intog vi sängläge igen..Spydde nästan där i sängen, fick nå i halsen ;P Haha

Ska inte skriva vad Andreas höll på med..Då blir han nog grinig ;) Han sa att jag inte fick blogga om det hahaha ;P

Nåja..Sen åkte han hem..

Jag kolla lite på datorn..Sen drog jag och hälsa på hos Milla..Såg Bonde Söker Fru..Sen såg vi början på efterlyst, uti mordet i Gällivare..

Sen drog jag på Nova..Körde en timme kondition, och såg tv samtidigt ;P Sen cykla jag hem..Kallt som faan!

Skulle ju måla bordet idag, men hade ju som inte riktigt tid..Så det får bli imorrn istället..Då kommer ju även pappa hem..I helgen ska jag tvinga han att bygga den där j*vla tv-bänken..

Vill på IKEA, igen..Vill ha lite nya grejer..En till lite större blomma att ha i det tomma hörnet vid ingången till själva rummet..Och nån tavla..

Förresten..så börjar jag bli tveksam och bordet ens ryms i mitt kök haha..Less jag blir om det inte gör de! :P

Imorrn öppnar nå jäkla köpcentrum där i Finlandia..Skulle vilja dra dit, gå på Gina ;) Men ingen idé, lär va smockat med folk..

Seriöst, vafan sker ti helgen?! Jag vill till lule!! Men hur ska man ta sig hem? Tror jag ska fråga Olli om jag får sova där ;)

Måste fara och klippa mig nån dag..Min lugg har kommit till en jobbig längd..Hänger i ögonen hela tiden, jobbigt som fan..Ska också slänga i nån lite mörkare toning..När jag tonar håret så sätter det sig som färg..Inte färgat håret på flera år, använder alltid toning eftersom det inte nöter lika mycket..Och sist jag tonade håret var dagen innan vi åkte till Turkiet..Alltså 21 augusti..Och det sitter fortfarande kvar lite..Har t.o.m fått nån cm utväxt..Underligt..Aja..Nog om det..




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-29 @ 23:52:53 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0