Time to move on!

Dagen med stort D är här..Dagen då jag tagit ett enormt kliv mot vuxenlivet..Dagen jag inte trodde skulle komma, inte inom dom närmsta åren iaf..Dagen då jag tagit bort min lunar! Haha..Jag vet, visst låter det patetiskt? Vem fan bryr sig? JAG! Haha..haft samma lunar sen början av 2004..Har i princip bott på lunar sen dess ;) Utan lunar hade jag aldrig klarat av att jobba på Silja ;P

Det var inget lätt beslut jag tog..Tvärtom..Satt nog en timme och stirra innan jag skrev in lösenordet för att ta bort den..Efteråt kändes de..TOMT! ;) Haha..Plötsligt vart internet helt meningslöst..

Nu känns det dock helt okej..Lunar är ett ställe där man snokar och raggar..och jag har inget behov av varken det ena eller det andra nå mer..Dom jag vill snacka med, kan jag snacka med på msn..+ att Ante lovade att vi skulle gifta oss om jag tog bort den..SÅ DET ÄR JU BÄST ATT DU HÅLLER VAD DU LOVAR! ;) Haha

Millas kommentar var ju ändå roligast.."Varför har du tagit bort din lunar? Jag var tvungen att kolla 5 ggr ifall jag hade sett fel" Haha

Men fortfarande känns internet liiiite meningslöst..Nu är det ju bara msn man hänger på..Kanske man kan skaffa sig en vettig hobby när man ändå är på G? Haha

På tal om hobby..den där kursen i thailändsk matlagning som jag anmälde mig till..varför har dom inte hört av sig?

Nåja..Nu till nå annat..inte sovit inatt heller..Tiden rusade iväg..Mitt i allt var klockan 3, och jag insåg ganska fort att det inte var nån idé att ens försöka sova..Så jag städade lite..diskade..plattade håret..sminkade mig haha..Började fixa i badrummet..som håller på att genomgå en liten "ansiktslyftning" haha..har inte ens hunnit halvvägs..Och jag vet inte om det blir så jävla snyggt..Men kul å förändra lite iaf..Även köket ska få sig en liten makeover..

Sen när klockan blev 8 vart jag lite småtrött..Tänkte att jag kanske kan sova en timme innan jag ska på AF..Så jag la mig ner..och skööönt var det..blundade..och insåg att jag bara skulle bli ännu mer trött ifall jag somnade, och ändå var tvungen att vakna efter en timme..Så jag öppnade mina små bambi ögon igen, och gick och fixade frukost..

Sen drog jag på AF..mötet som skulle ta 45 min tog en kvart..Vi hade inget att prata om..Han tyckte mitt cv var bra osv..Så han skulle kalla mig till ett nytt möte om nån vecka eller nått..

Så jag cyklade hem igen..Mamma frågade om jag ville komma med till Happis kl 12..Tänkte att jag sover tills dess..Men vart så sjukt trött..Så vi åker imorrn istället..Måste ju som sagt på IKEA..

Och VARFÖR ringer du och snyftar till mig halv 7 på morgonen..Du gjorde ditt val, lite försent för att ändra sig nu!

Nej nu kom jag av mig...Hmm..När jag hade vaknat så snackade jag med Ante ett tag..Sen drog jag till pappa och hämta frisörsaxarna..Och sen till farmor och klippte farfar..Hon bjöd även på middag..Sen tillbaka till uggle och lämna saxarna..Och sen drog jag på ICA och hämta ut ett paket med nå grejer jag hade beställt..Och sen hem..och nu sitter jag här och skriver detta meningslösa inlägg..och pratar med Vinsa som är sugen på bullar..Och Ante som snackar om porr med små kinesluder..Jag är såååå intresserad ;)

Vart inge gym idag..Kroppen behöver vila ibland..Tog en extra sväng med cykeln istället..Så tar jag ett längre pass imorgon..

Fick på omvägar höra att min syster har en blogg..Som jag förövrigt ska tipsa farsan om ;) Nåja, hittade iaf den här bilden där..Mamma och Diva..Diva verkar ibland tro att hon är en liten chihuahua som kan sitta i knä på vem som helst haha




Har ännu inte fattat att det är helg imorrn..Tiden går alldeles för fort!! Snart sitter jag där, 35 år gammal..singel med 3 ungar som slåss om min uppmärksamhet..Kevin, Alex och Emmy heter dom..Söta som fan, måste vart en snygg farsa haha..Ojoj, nu börjar det spåra..

Ska gå å käka en satsumas och dricka lite loka nu..

På återseende!

Ciao Bella!

 PUBLICERAT »  2008-10-23 @ 21:17:28 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0