Stort jävla misstag

Igårkväll berättade Ante att hans ex var en riktig tiger i sängen, intressant eller hur? Haha..Tyckte jag också..Var så intressant att jag kände att nu var det dags att sova..kl 21.20 stängde jag av datorn..Vaknade kl 3 och var pigg..Har fått nån cp jävla hosta! Less jag blir..Kan man få vara frisk nångång?!

Satt och såg Färjan innan jag somna..Så jäkla kul det var haha..Måste dra på kryssning snart! Mina personalbiljetter ligger ju och väntar på att bli använda..Kommer aldrig glömma när jag, Milla och Linda var på kryssning haha..ojoj..killarna vi hade efterfest med..Ska inte säga nå mer ;)

Känner att jag börjar bli lite småtrött igen..Dags att försöka somna om!

Kom och myyyyys!

Ciao Bella!

 PUBLICERAT »  2008-10-21 @ 05:03:03 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0