Ska man skratta eller gråta?

Jaha gott folk..Kom just hem, efter en totalt spårad kväll..Spårar ofta nu för tiden, men de här måste ju vart värst hittills?

Nåja, tidigare ikväll var jag på U8 och käkade tacos med Milla, Helena, Josse, Jimmy och Mattias..Gott :)

Sen drog jag hem och duscha..Och sen tillbaka dit..Då var även Elin där..Åsså kom Nisse och Ante från Boden dit en sväng..Sen ville dom på nån fest..Så vi åkte dit..Där fick man ju verkligen skratta åt en del människor..Vad bor det för folk här egentligen? Haha

Nå vi drog därifrån när det spåra..Skjutsa hem Milla och Helena..Sen gick Matte där på vägen och såg så ynklig ut :P Så jag skjutsa hem han också..Sen skulle jag skjutsa hem Jimmy..Men i sista sekunden bestämde han sig för att stanna på Uggle..

När vi var på festen sa Mange "Behöver jag ens fråga om du är chaffis..Dricker du aldrig?! Du kör ju nästan varje helg" Haha..Det är ju skönt å va nykter vafan..Börjar bli för gammal för å parta ;) Haha

Alltså..Vart har mina glas försvunnit? Hade 7 st glas igår..När "efterfesten" var slut, var det bara 3 kvar? Haha

Nej nu ska jag gå å lägga mig i sängen..Hoppas jag kan somna nu då?

Tänker på dig..

Saknar dig..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-12 @ 04:52:25 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0