Party like a rockstar!



Kvällen igår började med förfest hos Marcus...Jag hade grymt kul! ;) Typ 15 grabbar och 3 tjejer haha..Som ni kan se här så gillar Marcus verkligen att vara med på film och bild :P Kunde inte välja vilken film jag skulle lägga in..så jag tog alla ;) haha



Denna video slutar med att Henka slickar på kameran, mysigt? Haha *pekar neråt*




Sen drog vi på hotellet..Träffade först Josse och Elin där..kul :) Sen kom även Jimmy, Helena och Camilla dit..

Kul hade jag ;) Min dans med Henrik skrattar jag fortfarande åt haha

När klockan närmade sig 2 gick jag och tog min jacka..Då stod Emelie där, och bad mig komma med henne till Frasses för hon var hungrig..Så vi gick dit..Men hon var trött i fötterna, så hon bad mig ställa mig i kön medans hon satte sig..Stod massa killar bakom mig som var från södra sverige, gick förmodligen på folkhögs..Ena killen ville köra "sten, sax, påse" om min plats i kön..bäst av 3..och jag vann haha..ojoj..När jag sen kommer fram till kassan ropa jag på Emelie så hon kunde komma och beställa sig mat..Men då säger hon "hotellet har öppet en timme till, vi går dit"..Men jag ides inte..Så jag gick till Jimmy istället..Han var ju måttligt full..

När jag kom in i hallen ropa jag hej..Han såg mig inte, eftersom han låg i sängen..Så sa han "Hej, vem är de"..Grannen sa jag.."Oj, ursäkta, jag ska sänka musiken..vad heter du" sa han..Nå Eva sa jag.."Jaha hej, ska vi ha sex" säger jyrskåpet då..Så gick jag in..åsså säger han "jaha är de du, jag trodde seriöst att det var grannen" Varför frågar han grannen som dom ska ha sex?! Vad brukar dom göra egentligen? Haha

Nej nu måste jag käka frukost innan jag spyr av hunger haha

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-19 @ 17:39:12 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Emme

Haha förlåt att jag bara drog, får dåligt samvete nu på efterhand :P Var full och jyr som vanligt!

2008-10-19 @ 22:58:51
URL: http://creamcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0