Läxor

Idag på skolan fick jag göra nå test..typ hur bra jag är på engelska haha..Massa jävla sidor..tog en evighet..på tisdag får jag veta resultatet ;) Inte speciellt spännande, eftersom jag förmodligen suger på engelska..Fick även massa uppgifter jag skulle göra hemma..Hur orkade man med alla läxor förut? haha

Och imorrn är då mötet  med chefen på skoaffären..Kommer ju knappast få jobbet..har ju noll erfarenhet av att jobba med skor..Har iaf varit till Uggle och skrivit ut mitt CV..Får väl se hur det går..Kan inte tänka mig att dom vill ha mig, eftersom jag varit in dit å gnällt typ en gång i veckan den senaste månaden ;) haha

Var även på AF idag..Min handläggare är ju fan skum..Idag skrev han in mig i jobb & utvecklingsgarantin, även fast jag inte får vara inskriven där eftersom jag pluggar..Han skrev alltså in mig för att jag ska få pengar haha..så sa han "det här är mellan dig och mig, inget vi kan snacka om till nån annan" Så jag hoppas du inte läser min blogg Roger ;) haha

När vi skulle käka tacos tog jag ju fram massa köttfärs från frysen..Men då hade dom ju redan fixat de..Och eftersom man inte ska frysa det igen när det varit tinat så var jag ju tvungen att göra nå med de igår..Så jag lagade typ världens godaste köttfärssås ;) Och det vart ju inte liiiite heller..Nån som vill komma på middag? ;)

Egentligen har jag inget vettigt att skriva om :P Har bara lite smått tråkigt så för att fördriva lite tid måste jag väl skriva några rader..

Vad sker till helgen gott folk? Jag är fasen sugen på lule ;) Och fatta att det snart är halloween, nu måste vi börja planera flickor och pojkar!

Och snart är det dax att börja planera nyår vafan?! Blir det dundret iår igen? ;) Haha..ojoj, kommer aldrig glömma nyårsafton förra året ;)

Börjar nästan ångra att jag köpte datorn, skulle ju skaffa en till tatuering vafan ;P Nog för att Left Hand Tattoo ändå är fullbokade året ut..Så jag hinner väl få nya pengar tills dess :P 3 november kan man börja boka inför nästa år..Så ska ringa direkt då :)

Snart fyller Simon 2 år..Lilla gubben, känns som att det var nyss jag satt där på BB med han i famnen och tyckte han var såååå liten :P Och nu springer han bara runt och skriker ;)

  

Och Linnea fyller fan 30 i november, du börjar bli gammal syrran ;) Hoppas de blir ett jäkla party :P Fast hennes pojkvän ska ju bjuda henne till London (eller var det Paris?) som födelsedagspresent..Men tror inte dom skulle åka förrän i december..

På fredag ska pappa besikta en bil åt mig..Dock inte min bil :( För de är tydligen nå glappt i bränslepumpen på den..Så han ska besikta den gråa Audin istället..Vill inte köra nån jävla kombi, men jag har väl inget val..

Stugan nästa helg? ;)

Såg typ världens sötaste unge idag..ååh, vill också ha ;) En liten Kevin ;) Hehe

Nej nu börjar de spåra haha..Bäst att jag går å gör nå annat..Återkommer väl imorrn och säger hur det gick på intervjun..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-15 @ 01:15:11 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0