Keep on dreaming

Jag hoppas ni fattade att jag var sarkastisk när jag "skröt" om att jag haft 15 besökare i bloggen igår? Haha..Jag undrade vart fan alla tagit vägen? Har jag börjat skriva om så tråkiga saker? Haha

Idag har jag chillat typ halva dagen..Sen målade jag sängbordet ett varv till..Efter det drog jag till pappa och skruvade ihop köksbordet..Sen slipade jag det, så att jag skulle kunna måla det..Och när jag hade slipat klart så grundmålade jag ett varv..

När jag var klar med det tänkte jag dra på gymet..Men såg då att mina svarta träningskläder var typ vita av allt slipdamm..Och jag ides inte börja byta kläder..så jag drog hem istället..

När jag kom hem så skruvade jag ihop stolen jag började med igår..Får se om jag ids börja med den andra också..

Imorrn ska jag fara och måla bordet ett varv till..Sen ska jag träna..Sen skulle nog Ante komma hit?

Har faktiskt inget speciellt att skriva om idag..

Jo, just de..VARFÖR läser du min blogg om du tycker att jag skriver så elaka saker hela tiden?! Du tror att jag mår dåligt..Men bara så du vet, JAG HAR ALDRIG MÅTT BÄTTRE ÄN JAG GÖR NU! ;) Haha..Du är patetisk, skaffa dig ett liv..

Mina idoler:


Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-10-28 @ 22:47:54 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: helena

du är utmanad kola bloggen

2008-10-28 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0