Where you gonna sleep tonight?




Haft låten på skallen hela dagen..Den spelas om och om igen inne i mitt huvud..why? Vet inte ens om jag tycker den är speciellt bra..?

Inte bloggat på nån dag nu..Varken haft lust eller ork..Men nu kändes det som att det var dags..

Igår var det måndag och jag gjorde väl inte direkt nått vettigt..Eftersom jag ALLTID lyckas glömma bort min tvättid så for jag till Uggle och tvätta..Sen chilla jag mest..

Var galet trött på kvällen, och tänkte att det var ett ypperligt tillfälle att gå å sova vettig tid..Vet inte riktigt vad klockan var när jag la mig, men tror den var kring 22.30..Kände på mig att telefonen skulle ringa..så jag stängde av ljudet, och vibratorn, så att ingen skulle lyckas väcka mig..

Vaknade sen och kände mig mycket utvilad..Hade ett missat samtal från Jonny, och ett sms från mamma..Kollade på klockan..03.00..Jaha?! Försökte somna om, men de gick inte..så efter ca 20 min startade jag datorn..

Satt och jyra med Jimmy till kl 4..Han lura mig den jäveln ;) Och förresten Jimpan, nu är det dags att du slänger allt skräp du har på balkongen..för idag när jag åkte förbi dig så hängde det ner en chipspåse från din balkong ;P Haha

Såg nått avsnitt av Sjukhuset..sen somnade jag..

När jag vakna drog jag till skolan..Går 3 damer i min klass som är typ 40+..Och det är nästan pinsamt att höra dom snacka engelska alltså..Jag är inte speciellt bra på de, men jag är fan GRYM om man jämför med dom..En av dom skulle läsa en text hon skrivit idag..Och jag fattade knappt hälften, så sjukt dålig på uttal..Aja, så kan de gå..Ska läsa en engelsk bok till nästa vecka..suck..

Efter skolan for jag och hämta Diva..så gick vi till farmor & farfar ett tag..Sen for jag till KUM..och jag stör mig på det där stället..Dom har öppet en dag i veckan, typ från 13 - 16.30, åsså ska dom ha nån jävla fika rast mitt i allt..Orka sitta där å vänta..Är väl nog pinsamt att gå dit vafan..

Nånå..sen tog jag med Diva till slalombacken, så hon fick springa ett tag..Det gillade hon minsann..

Sen hem en sväng..Och sen gymet..Körde 75 min kondition..

Efter det for jag hem och duscha..Sen vart jag grymt sugen på tacos, så jag fixade de :)

Nu ligger jag här på sängen och har grymt ont i halsen..och lite i ryggen också..less less less..

Har lite smått panik över att mitt Bed Head balsam håller på att ta slut..För jag har verkligen inte ekonomi just nu att köpa nytt, kostar fan 400 kr..Men det är faktiskt värt det, håret blir grymt mjukt å fint!

Tänkte dra till lule igår..Men när jag såg vad jag hade kvar på kontot insåg jag att det inte var en bra idé haha..Vill på Make Up Store..

Kollade på lite bilder när jag var hos farmor..Hur otroligt stilig man var när man var liten *host* haha

  

Mamma tog oss jäkligt ofta till fotografen när vi var små..Och anledningen till att Frida har nån ful jävla toffs på skallen, är för att jag klippte hennes hår i smyg dagen innan..mamma vart galen när hon såg de ;) haha

Har målat klart mitt bord nu också..Vart lite skillnad..

Så här såg de ut innan 


Och så här ser det ut nu 

 


Fick som skratta för nån dag sen..Fick en kommentar i bloggen..att jag verkar vara kåt på fjortisar HAHA, å herregud..SOM FAN ATT JAG ÄR! ;) Hur ids man lämna "anonyma" kommentarer när man vet att det tar typ 30 sekunder att kolla upp IP numret? Men det är ju typiskt Kalixbor, så jävla tröga..Du behöver inte vara avis lilla du, nån gång kanske du också kan skaffa dig ett liv..

Fick inte lägga in filmen från i fredags för Milla..Har ingen aning om varför..för den var inte pinsam eller nått, dom sitter bara och sjunger..men men..

Får väl bjuda på en liten fjortislåt då, eftersom jag är så KÅT på fjortisar! (Idiot!)

 

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-04 @ 23:08:20 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0