I'm so happy

Tjohejsan..Vart sent igår igen, men det var då inte mitt fel ;P

Somnade väl vid 5..Och vakna 11..Men låg och snooza till 11.45..Sen gick jag upp och tvätta ansiktet, sminka mig, klädde på mig, åt frukost och sen iväg till skolan..Prov idag, igen..My good..Men de gick ändå hyffsat bra..Tror jag ;) Haha

Om det inte vore för mig så hade nog Jonny fått sparken igår haha..När klockan var 06.37 fick jag en jätte konstig känsla i kroppen att han hade försovit sig (han börjar 06.45)..Så jag ringde, och mycket riktigt så låg han och sov..Och dom har ju varnat honom att han får sparken om han försover sig en gång till..Så han var jävligt tacksam att jag väckte han ;P

På tal om att få sparken.. lågkonjukturen som råder nu kom verkligen snabbt..Sjukt många företag som fått varsla..Jag är jäkligt glad att jag ska plugga dom närmaste åren, så jag blir ju inte direkt drabbad..Men jag säger då det, lycka till att skaffa jobb inom dom närmsta åren utan utbildning..Jonny har hållt på prata om att han vill flytta hem till norrbotten..Men de kommer nog inte gå..Han vill vara säker på att han har jobb..Och de har han på firman han jobbar åt nu..För dom har ALDRIG sparkat folk pga ekonomiska skäl..

Läste igår på aftonbladet.se att Obama lovat nått åtgärdspaket som borde innebära att det ser lite mer hoppfullt ut för världsekonomin. För tyvärr är det ju så att det som finansiellt sker i USA påverkar oss i Sverige också..

Hittade en blogg för nån dag sen..Rut, 93 år gammal som bloggat i ca 3 år..Hon bloggade alltså långt innan det blev "inne" att skriva blogg..Så skön människa ;) Ett litet inlägg från hennes blogg:

"I dag verkar som jag är redo att ta en ny fajt. Efter att ha sovit mig i stort sett genom hela gårdagen med 39 graders feber vaknade jag i morse betydligt bättre och tempen var nere i 37,5 .
I en pauserna mellan drömmarna var jag uppe och snavade på en sladd som jag inte visste låg just där och stod naturligtvis på näsan. Hur ska jag komma upp, det är länge sedan jag försökte mig på denna sorts akrobatik och fick krypande ta mig fram till något att fast att hålla i medan jag hävde upp mina 50kg och 152 cm på en soffa,
"Mina skador" var inte allvarliga, allvarligt talat känner jag inte av dem, kanske ska jag gå övergå till den sortens gymnastik att gå i ryggläge på golvet och resa sig igen, väl värt att prova.
Med själen är det, var den sitter i hjärtat eller hjärnan, tror jag den att den är någorlunda intakt, jag har ett minne som inte sviker på både och ont. Somliga saker det är bäst att lägga bakom sig."

Så söt liten tant ;) Tänk om min farmor skulle blogga ;P Haha

Nej nu ska jag gå och se vad jag ska göra för middag idag..Sen ska jag se lite dhw..Och sen ska jag träna..och sen umgås ;)

Kanske återkommer senare ikväll..

Och har ni inget att göra kan ni ju bli medlem här  Du får 5 st skraplotter varje dag..Man kan vinna kryssningar och massa annat kul..Och blir du värvad av mig så får du dubbelt så många lotter, bra va? :) Dock tjänar du mer på det än vad jag gör haha, sjukt..

Shit, kom just på att det är tisdag idag..Och ni vet ju vad det innebär..Nytt OTH avsnitt ;) Måste ladda hem de nu! Hoppas verkligen att det är bättre än förra veckan, för det sög verkligen..




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-25 @ 15:28:49 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0