Jag gillar listor!

Namn: Behöver jag svara på den frågan?
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Helt okej, dock lite sliten
Favoritgodis: Saltlakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Rött kött
Kläder just nu: Träningskläderna fortfarande, strax naken, eftersom jag ska duscha ;P
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: Hej (åt en snubbe på gymet)
Favorit-hangout: Inget just nu
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm, svårt..
Sommarplaner: Leva å va glad
Är du bra på matte: 1+1=3?
Fisk eller badkruka: Badkruka! Ska vara riktigt varmt i vattnet om jag ska bada
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Favoritväder: Lagomt varmt och sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ett gevär så jag kan skjuta mig i skallen..vem vill leva fast på en öde ö?Spelar du nåt instrument: Jonny har lärt mig en halv låt på gitarr haha..Spelade fiol när jag var 9 år gammal
Morgon- eller nattmänniska: Natt, helt klart
Spara eller slösa: Beror på humöret ;P
Vem är viktigast för dig: Jag själv
Bästa film: Awake var rätt bra, men inte den bästa..hmm, kan inte svara..
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ohja, Christer Hemphälä haha
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Ja..eller vi var vänner förut iaf :P
Tror du på mirakel: Njae
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 kanske
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Nej, inte speciellt
Snarkar du? Nej det tror jag inte
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Hmm, vet inte..
Största svaghet: Svårt att säga nej
Det här är jag bra på: Gnälla åt mamma
Bästa bok? Pojken som kallades Det
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hmm, svårt val..
Vad vill du jobba som? Förskolelärare
Chips, morötter eller godis? Hmm, beror på..
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej, bara blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har en tatuering, och har haft 4 piercingar (ögonbrynet, naveln, läppen och näsan)
Stökigt eller välstädat? Lite mittemellan :P
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Tavlor och en hylla
Hur är din drömtjej/kille? Romantisk och omtänksam
Hur många syskon har du? 2 systrar och 3 bröder
Vad är du mest rädd för? Att jag ska dö ung
Är du rädd för blod? Gillar inte att se de
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du och sjunga? Jodå, men de låter nog förjävligt haha
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Handels..Trodde det var sånt jag ville jobba med..
Anser du att du är stark? Fysiskt eller psykiskt? :P
Brukar du sola? Solade ofta solarium förut, men har slutat..Solar utomhus på sommaren, och när jag är utomlands
Vad gör du om du får hicka? Väntar tills de går över
Har du komplex och för vad? Skulle bli en lång lista
Röker du? Ibland
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej!
Kaffe, te eller inget? Vatten
Har du en besatthet? Njae, inte direkt
 PUBLICERAT »  2008-11-12 @ 22:00:29 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0