Hata mig inte!

jag kommer från: Kalix
jag är just nu: sugen på nått gott
hur gammal är du: alldeles för gammal ;P 22...fyller 23 den 3/4
tycker du om någon just nu: ja det gör jag
om sex månader är jag: på väg att flytta till luleå
gröna eller röda äpplen: beror på
vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Jonny ;P
gillar du golf: näe
vilken tid gick du upp idag: kl 12
har du sovit i din egna säng inatt: jadå
har du strumpor på dig nu: jajemen
hur svarar du i telefon: beror på vem som ringer
är du ensam nu: ja
vad ska du göra ikväll: slappa
vad gör du imorgon: måste städa..och träna..
var vill du bo när du blir stor: nånstans i norrbotten
är det okej att gråta: ja, det behövs ibland
när grät du senast: igår kom det lite glädjetårar ;) men minns inte sist jag grät för att jag var ledsen
vilken årstid tycker du bäst om: sommaren
laddar du ner musik och film från Internet: jo
vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, sen köpa en bil..
bär du glasögon eller linser: glasögon ibland när jag ser tv och kör bil
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: njae..på jackor och skor kanske, för dom har bättre kvalla
när går du upp ur sängen på en helgmorgon: när jag vaknar
har du piercing: Nej, inte nu. Haft i ögonbrynet, naveln, läppen och näsan
vill du gifta dig: Vet inte riktigt
vill du ha barn: Joo
solar du ofta: nej, inte på vintern iaf ;P
är du bra på att laga mat: det hoppas jag
gillar du att dansa: jaaa
är du flygrädd: nej, men Helena är ;) hehe
hur vig är du: haha, jaadu..
vad dricker du helst när du är törstig: vatten
vilken är din favoritglass: twister
tror du på ett liv efter döden: nej
tycker du om sushi: ja
vad äter du helst när du ser på film: hmm, olika..oftast ingenting
lever dina föräldrar tillsammans: Nej, inte gjort sen jag var 9 år gammal
vad heter du i mellan namn: Marie
är du morgon eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
vilken ögonfärg har du: dom är gröna
vilken hårfärg har du natuligt: ljusbrunt typ
vilka hårfärger har du haft: rött, lila, lila-svart, blå-svart, svart, blont, blått, brunt..hmm..säkert nå fler
har du någon gång gråtit dej till sömns: det har jag nog
biter du på naglarna: Nej, tycker de är äckligt som fan
är du beroende av något: datorn och telefonen ;)
hur ofta tränar/motionerar du: varje dag nu för tiden
senaste låt du hörde: nån RnB låt på funken
vad gör du på helgerna: ibland krogen, ibland nån fest, ibland chilla..det är som olika..
brukar du bädda sängen: ja, om jag vet att nån speciell person ska komma ;P
hur många timmar sover du om nätterna: det är olika
senaste bok: sista andetaget
har du kysst någon under den senaste veckan: nej
vad var det senaste du sa: okej, ring sen. pusshej
önskar du att du bodde någon annanstans: ibland
vem kramade du senaste: hmm, minns inte..
saknar du någon nu: ja, tyvärr
hur många lampor har du i ditt rum: 5
vem ringde dig senast: Helena
gillar du att slåss: beror på
vad är du allergisk mot: folk som ljuger
var du glad igår: kan jag inte påstå
vad är din favoritfärg: svart och guld
sminkar du dig: om jag ska göra nått speciellt

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-15 @ 16:34:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0