Syndens fotspår

Igårkväll vart det massa pluggande för min del..Och tråkigt var det! Jag tycker de är kul att plugga, när det handlar om något man är intresserad av..Men engelska är inte min grej!

Vart sent, eller ska jag säga tidigt? Kunde inte somna..Hade lovat att ringa och väcka Jonny kl 06.30 också..Tur jag inte glömde bort de..

Hade ställt klockan på 9.30..Skulle på gymet kl 10 med mami..När hon skrev kl 9 och fråga om jag var vaken så kände jag bara att nej jag pallar inte, var för stressad..Knappt sovit, och hade massa uppgifter att göra klart till skolan..Så vi kom överens om att ta träningen senare..

Vid halv 12 for jag mot Uggle..Skrev klart mina uppgifter, och skrev ut dom och så..Sen trampa jag fort som fan till skolan, hade typ andan i halsen när jag kom fram..Och när jag kommer in i klassrummet säger läraren att vi ska ha ett oförberett prov..Jippi! Eller så inte..

Och SVÅRT var det! Man skulle lyssna, och svara på massa frågor..Och människan på bandet prata jätte fort, med konstig engelska..Så typ ingen fatta nått..Så sa läraren att vi kunde lyssna på allt en gång till sen..Så jag sket i att svara på en del frågor som jag var osäker på..Och sen när vi lyssnat på de en gång, så stänger hon av..Så vi fick inte lyssna igen..Så då hade jag ju massa frågor jag inte svarat på, och kom ju inte ihåg vad det var dom snackade om heller..Aja, hoppas jag får ett G iaf ;S

När vi slutade så cyklade jag till Uggle..Åt en macka..Sen skulle jag göra en proteindrink..När jag hade blandat den, och skulle börja skaka "flaskan" så vart det nå konstigt tryck i den eller nått..För det bara small till och locket flög av..Så det flög chokladdryck över hela köket typ..Hela fönstret ovanför bänken var helt kladdigt..Mysigt..

Sen for jag till gymet med mami..Körde först 30 min kondition..Sen tänkte jag att jag skulle träna bort min träningsvärk..Så jag körde massa biceps och bröst övningar..Men värken försvann inte..Fick bara mer, kan knappt röra mig haha..

Sen for jag tillbaka till Uggle..Hittade ett fotoalbum från när jag var liten..Så jäkla kul att se haha..Så scannade jag in massa bilder..Sen åt jag nyttig middag, fullkornspasta och tonfisk..Sen gav jag Divan mat..Och sen gick vi på promenad..När vi kom tillbaka så gick jag på gymet IGEN..eftersom mamma gjort upp ett nytt träningsschema..Så nu blir det 2 pass per dag..

Körde ett 45 min rent konditionspass..Nu är jag heeeelt slut! Men skönt är de..

Dock visar vågen bara -3,5 kg..Inte nöjd..Men som mamma sa, måste ändra på dygnsrytmen..Funkar inte att äta frukost kl 3 på eftermiddagen..Också måste jag börja äta riktig frukost..

Vill ha sambo nu..Inte för att jag känner mig ensam, utan för att det är så sjukt tråkigt att laga mat till sig själv bara..Då blir det bara att man gör nått snabbt och tråkigt till middag..

För nån dag sen ställde jag mig i kö på en tvåa på näsbyn..Och hamna på första plats, eftersom jag har massa jäkla poäng..Efter en kvart kom jag fram till att jag inte alls vill ha en tvåa, jag trivs så bra i lägenheten jag har nu..Och vill då inte bo på näsbyn heller..Så jag tog bort mig från kön..

Har laddat hem OTH avsnittet som släpptes imorse, så nu ska jag se de..Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

Hittade nu massa gamla bilder på pixbox hehe..

Helena med (äkta) långt hår


Milla


Jag



Det var på den gamla goda tiden de..

Och här nån bild på mini me ;P

Glassar i solen


Tar ett litet skumbad


Lite för stora stövlar?


Snyggast pyjamas!


Och en låt också, såklart..



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-11 @ 22:16:37 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Millah

Är så roligt och titta på bilder.. =) Då får man verkligen minnen...

2008-11-12 @ 01:21:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0