Rasmus in tha lagård

Detta är ju ovanligt när de gäller mig..2 inlägg på en dag..mhm..men har så tråkigt, så jag måste skriva ;) haha

Var ju som sagt på U8 och såg idol med tanterna..Dom satt och drack "ett" glas vin ;P

Och som jag trodde så åkte Robin ut..Personligen tycker jag Johan, den lilla kråkan, kan ta och flyga iväg från idol nu, helst nyss..Aja, bara Kevin vinner så är jag nöjd..

Nu skrev Milla ett sms och fråga om jag ska med på krogen..Men jag orkar inte börja fixa mig å byta kläder och sånt skit ;P

Nååmen..efter idol for jag hem och skrev en jobbansökan..Så nu har jag sökt jobb i Happis..Tror inte jag kommer få jobbet, eftersom dom helst vill att man ska kunna finska, och de enda jag kan på finska är massa "fula" ord ;) Hehe..Nåmen, skickade in en ansökan iaf..Lär ju aldrig få ett jobb om man inte söker nått..

Just ja..Neo skrev ett sms för nån dag sen "Du är så vacker, du blänker som en silversked i månljuset" Jaha? Haha

Är grymt sugen på godis..Men ska fan inte äta nå slisk..Och hungrig är jag också..Blir ALLTID hungrig på kvällen..Och sockerberoende är jag fasen också..Helt sjukt hur jobbigt detta är..Vill bara slita av mig håret eller nått ibland haha..

Hade gärna ätit lite fruktsallad..Men har slut frukt, så jag fick nöja mig med en morot ;P

Blir nog ingen bänkpress tävling för mami..Hon orkar inte eftersom hon är sjuk..Synd ;/ Men jag ska iaf gå dit och kolla..Och sen ska jag ju på funk passet också, och efter det blir det väl lite konditionsträning..

Nej nu blir det nog nått avsnitt av DH..

Grabbarna som gjort denna "låt" har ju verkligen ett riktigt stort ordförråd..




Och förresten så tror jag att jag har hittat min drömkille..Han ser bra ut, och han gillar OTH..Kan de bli bättre? ;) Hahaha

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-15 @ 00:19:46 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0