Livet som värsting

Igårkväll var ingen bra kväll för mig..Vet inte vad jag vill?

Somnade kl 8 imorse..Hade alldeles för mycket tankar som snurra runt i skallen..

När jag sen vakna for jag på AF och lämna in nå papper så jag får nå money..

Sen cykla jag till gymet..Körde först kondition 30 min, var helt slut efter det typ..Noll energi eftersom jag inte ätit nått..

Sen körde jag massa biceps träning..Chins ups osv. Efter det så hade jag sjukt mycket mjölksyra, när jag skulle lyfta vattenflaskan så skaka armarna haha..

Sen for jag till Uggle och hämta Diva, och sen hem..

Och min "syster" är den största jävla tönten som finns. Ringer till mamma och pappa å whinar så fort jag säger eller gör nått, så jävla BARNSLIG! Törs du inte säga det åt mig eller? Nej, för du är en jävla nolla. Skaffa dig ett liv, och kanske några vänner? Skäms fan över att vara släkt med dig! Och sluta läsa min blogg, för du har inget här att göra!

Ikväll MÅSTE jag plugga..Skjutit upp det nog länge nu..

Har inget intressant att skriva om..Ska gå å duscha..





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-10 @ 18:27:34 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0