I'm going down

Idag är det fredag..redan..shit..

Somnade efter kl 6 imorse..laddade hem 4 säsonger av DH igår, så det ska jag se ikväll..men först idol såklart..Ikväll åker Robin ut tror jag..

Och Kevin och Anna kommer äga! Sämst kommer nog Johan vara..Usch, tål han inte..Klarar inte av att se på han ens, han är som Alice på nå sätt..

Idag har jag syndat..Mamma säger att man får ha en dag i veckan då man fuskar med maten ;) Så idag har jag ätit lövbiff, klyftpotatis och vitlöksbröd..Och efter det tog jag ett 1 timmes rent konditionspass på gymet..Och nu är jag hemma och ska duscha, för jag är jävligt svettig..Mysigt va?

Sen blir det idol med flickorna (och pojken?) på U8!

Imorrn är det öppet hus på Nova och TC..Det är tävling i bänkpress, chins och dips..Mamma ska vara med i bänkpress tävlingen..Hon vann förra gången dom hade tävling, så jag hoppas hon vinner igen! Dock är hon inte riktigt frisk, så hon sa att hon får se vad hon orkar..

Sen ska jag på mitt första Funk pass..Ska bli grymt kul..Det är ett dans pass, lite hiphop inspirerat :)




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-11-14 @ 19:20:34 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0