Thailand

Ja jag sitter här mitt i natten (nästan iaf) och skriver min uppsats om Thailand. Hade ju varit piece of cake om det inte hade varit så att det ska vara skrivet på engelska..Men, det går framåt iaf..

Den där sidan med linser är ju ändå rätt smarta på nått sätt..Massa folk får hem gratis linser..men för att kunna använda dom måste du ju köpa lins-vätska..Är nog inte många som tänker på det..

Jag blir deprimerad när jag tänker på att jag inte varit ut genom dörren en enda sekund idag. Men jag har haft för mycket att göra..Har inte ens hunnit gå iväg till gymmet..Var tvungen att läsa klart boken, och börja skriva en uppsats om den..Sen har jag städat lite smått..Och hållt på med uppsatsen om Thailand..

Sen har jag duschat..Och funderat på vad jag ska göra med mitt hår när jag går till frisören..Min lugg är ju katastrof, den går nedanför munnen nu..Och håret går ner till tuttarna..Så det är dags att göra nått nytt..nått kul..Vi får väl se hur det slutar..

Mitt i allt pluggande idag har jag även hunnit med att kolla igenom lite sko- och klädsidor..Och var bara tvungen att beställa hem lite..

Bl.a. dom här skorna

           

Och den här toppen



Sen blev det 2 tröjor också..men ids inte lägga upp bild på dom..Dom var lite mer vardagliga bara..

Men nu är det slut på shoppandet..till nästa vecka ;P För då ska ju jag och baby till Happis/Torneå och köpa julklappar..Och jag vet redan nu att jag kommer köpa minst ett linne iaf på Gina..

När jag gick på studenbalen så köpte jag rosa smycken från Pilgrim..ett halsband för 1300, och ett armband för 700 kr..Tillsammans sålde jag dom sedan när jag var i behov av pengar..för ca 600 kr..Dålig affär?

Har letat efter exakt samma halsband..Men i vanlig kristall färg eller vad man ska säga..Men det har inte gått att få tag på, har varit slut överallt..Men nu hittade jag ett på tradera, helt nytt..Och jag vart överlycklig!! Så imorrn ska jag bli ägare till det, kosta vad det kosta vill! ;) Håller på att sälja lite skrot på tradera också, så där får jag ju minst 500 kr iaf..Så det blir väl +-0 ungefär..

Tänk vad mycket pilgrim smycken jag hade en gång i tiden..Men jag sålde allt på tradera i december förra året..Till karlar..Så det var nog några fruar runt om i Sverige som fick mina gamla smycken i julklapp ;P Hehe

Imorrn är det sista lektionen på engelska kursen, och det känns otroligt skönt!!

Sitter här och gäspar, även fast jag sov rätt länge idag..Blev väckt av Linus..Så jag tror jag ska leta mig till sängen snart..

Imorrn måste jag då träna iaf, annars får jag alldeles för dåligt samvete..Men det ska bli skönt, även fast jag har grym träningsvärk..

Vill att min Volumaster ska komma nu nu nu! Det stod att den skulle komma i mitten av december, och det är ju nu..? Så den borde ju komma i veckan iaf..

Nej nu ska jag gå ut och slänga lite skräp så jag får lite friskluft och kan sova gott sen..


Men först en liten artikel..Bara för att grejerna är lagliga, så betyder det inte att dom är ofarliga..Tänk på det..


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4000231.ab




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-16 @ 00:47:43 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till med uppsatsen!!! Vill du ha en genomgång av den innan du lämnar in den, bara maila :-D



Natti!!

2008-12-16 @ 22:22:51
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0