Satans pirater

Varför kommer jag inte in på piratebay?! Jag blir gaaaalen!! Inte kommit in på sidhelvetet sen jag kom hem från Kiruna. Och jag behöver dhw för att lugna nerverna!

Äh vafan, tar väl en dusch istället då..För det är fruktansvärt kallt här inne eftersom fönstret stått öppet..

Efter lägenheten legat uppe på sidan nån timme så var det redan 15 st som anmält intresse..Så det verkar som att jag kommer bli av med lägenheten fort..Men nu får jag lite ångest..Vill inte lämna mitt kära hem..Jag tycker min lägenhet är fiiiin, och helt perfekt för mig!

Det som är positivt är väl iaf att jag inte kommer bo ensam nå mer..Även fast det är skönt ibland så blir det faktiskt lite väl tyst en del gånger..

Och vilka diskussioner jag och baby haft ikväll om vart vi ska åka nästa vinter..Vi kom ju överens om Thailand..Men nu säger baby att vi ska åka till fjällen..i helvete heller..Jag ska ha avkoppling i en solstol med en alkoholfri drink i handen ;P Haha..Samtalet avslutades med att baby sa "Vi fortsätter prata om det här när jag kommer till dig så vi kan se varann i ögonen..För det blir lättare att övertala dig då" Haha jo tjena..Här hjälper inga valpögon..Jag ska till solen och värmen..Inte till snön..

Nej, duschen väntar på mig!





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2008-12-10 @ 02:43:53 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: soppe

minns på mininova att tanka ner annars om du menar dom nyare avsnitten

2008-12-10 @ 10:13:06
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0